کسب و کار

معرفی باشگاه مشتریان هواپیمایی لوفت هانزا

بیش از یک قرن است که شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در صنعت هوانوردی فعالیت می کند و با برخورداری از ناوگانی مدرن، بیشترین تعداد جابه جایی مسافر و پرواز را در اروپا دارد. این شرکت که به ارائه خدمات سطح بالا و انجام پروازهای پایدار و سازگار با محیط زیست معروفیت...

22 فروردین 1403

هشدار مدیریت بحران: تهرانی ها از حضور در ارتفاعات پرهیز نمایند

مدیرکل بحران استانداری تهران در پی افزایش ذرات آلاینده هوا در این استان هشدار داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات بپرهیزند.

6 شهریور 1402

استقبال بنگاه های مالی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه های مالی و استارت آپ های کشور بود.

6 تیر 1402

مهندسی پرامپت چیست؟

درک مدل های بزرگ هوش مصنوعی و نحوه رفتار آنها یک هنر است. هنری که با پاسخ به این سوال به حد اعلای خود می رسد که مهندسی پرامپت چیست؟ حتی ماهرترین متخصصان فنی نیز می توانند با توانایی های غیرمنتظره مدل های زبان بزرگ (LLM) که بلوک های اساسی سازنده چت ربات های...

23 خرداد 1402

هیوندای اکستر؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری هندی

هیوندای اکستر که فاصله نسبتا زیادی نیز از سطح زمین دارد با توجه به شرایط جاده های ناهموار هند طراحی شده است. استفاده از گلگیرهای حجیم، تم دو رنگ سقف و چراغ های اصلی ال ئی دی در قسمت جلو از جمله مواردی است که کوشش شده تا جذابیت های آفرودی در یک مجموعه...

20 اردیبهشت 1402

برای پررنگ شدن نقش صنایع دستی در زندگی امروزی چه باید کرد؟

بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که برای پررنگ شدن نقش صنایع دستی در زندگی امروزی چه باید کرد؟

17 فروردین 1402

رکوردشکنی گردشگری عربستان چگونه رقم خورد؟

طی دو ماه گذشته نزدیک به 5 میلیون نفر از عربستان سعودی تماشا نموده اند زیرا این کشور در پی تنوع بخشیدن به اقتصاد متکی به نفت و جذب بازدیدکنندگان خارجی بیشتر است.

7 فروردین 1402

موتور جستجوی فارسی

ممکن است فکر کنید باتوجه به شرایط موجود و ضعیف شدن قدرت پردازش موتورهای جستجوگر غیرایرانی و احتمال فیلترشدنشان، نابودی بسیاری از کسب وکارهای آنلاین نزدیک است؛ ولی افراد پیروز و آینده نگر این نگرانی را به دل هایشان راه نداده و از همین الان در پی نوع ایرانی...

27 اسفند 1401

فروش آیفون کم شد، عایدی و سود اپل کاهش یافت

این عملکرد ضعیف تر از حد مطلوب، وابستگی اپل به چین برای فراوری را نمایان کرد و و پس از آن روی داد که شیوع کووید در کارخانه شرکت فاکسکان در شهر ژنگژو که بزرگترین پایگاه فراوری این گوشی در چین است، فراوری جدیدترین مدل های آیفون را با اختلال روبرو کرد.

17 بهمن 1401

مشارکت جامعه محلی اقتصاد گردشگری قشم را رونق داد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد کشور گفت: با برنامه ریزی و همراهی جامعه محلی، اقتصاد جزیره قشم در حوزه گردشگری رونق گرفته و اندازه بیکاری به حداقل رسیده است.

14 بهمن 1401

همه چیز درباره گیاه دم شیر

گفته می گردد که (Motherwort) یا گیاه دم شیر برای قلب و چرخه قاعدگی مفید است. بعضی از کاربردهای آن عبارتند از کاهش خطر بیماری قلبی، درمان تپش قلب، کاهش اضطراب و درمان فشار خون بالا. اعتقاد بر این است که دم شیر به کاهش علائم یائسگی نیز یاری می نماید.

20 دی 1401

نخستین گوشی 5G شرکت زد تی ای به زودی وارد بازار چین می گردد

برند زد تی ای وعده داده که به زودی نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر 5G خود را وارد بازار می نماید. این در حالی است که این روزها مناقشات چین و ایالات متحده در حوزه مسائل مختلف و به ویژه در بخش فناوری در بالاترین حد خود قرار گرفته است.

8 دی 1401

خرید بلیط هواپیما برای جهانگردی

این روزها کمتر کسی را می بینید که از گشت و گذار و جهانگردی خوشش نیاید و همه دغدغه سفری کم هزینه به شهرها و کشورهای مختلف را دارند. اما شاید خرید بلیط هواپیما برای جهانگردی کمی سخت و پرهزینه به نظر برسد.

27 آبان 1401

اپل تا خاتمه سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند

گزارش های رسانه ای پیش بینی می نمایند که شرکت اپل ممکن است تا انتها سال میلادی مک بوک جدیدی را عرضه نکند.

11 آبان 1401

عکس ، چند مهارت ویژه برای شناختن ماشین رنگ شده تا کلاه سرتان نرود!

دیجیاتو نوشت: بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده بسیار داغ است و از این رو ضروری است تا مصرف کنندگان تکنیک های تشخیص رنگ شدگی خودرو را به خوبی آموخته باشند.

9 آبان 1401

قراردادهاى 6 ماهه به جاى یکساله در شهردارى، افزایش حقوق کارمندان به کجا رسید؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شوراى شهر تهران درباره اخرین شرایط رسیدگی به حقوق پرسنل شهرداری تهران توضیحاتی داد.

6 آبان 1401

رواج بلندمرتبه سازی در بافت های فرسوده به بازار مسکن یاری می نماید؟

در حالی که دولت بر روند ساخت واحدها به شکل ویلایی و یا واحدهایی با تراکم کم در شهرها تاکید دارد اما مصوبه تازه شورای عالی شهرسازی حاکی از اعطای دو طبقه مازاد برای تشویق نوسازی بافت فرسوده است.

29 شهریور 1401

بازی استراتژی Triangle Strategy پاییز امسال برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که بازی استراتژی مثلث (Triangle Strategy) را پاییز امسال برای کامپیوتر عرضه خواهد کرد. این بازی بهار امسال برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی را کسب کند. به همین دلیل از حضور آن در کامپیوتر...

28 شهریور 1401

بهترین راه های مقابله با افسردگی در زمان مهاجرت!

افسردگی در مهاجرین زمانی اتفاق می افتد که موج هیجان ها از بین می رود و مردم نمی توانند درک کنند که چه اتفاقی برای آنها افتاده است. تأثیر ارزش اتفاقات زندگی پس از ماه ها یا حتی سال ها به یک باره برای مهاجرین زیر سوال می رود و بیشتر مردم برای این موضوع آماده...

14 شهریور 1401

قیمت مسکن در تهران به متری 42.8 میلیون تومان رسید

تهران (پانا) - بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم ماهانه بازار مسکن با کاهش 6.5 درصدی نسبت به تیرماه (8.3 درصد) به 1.8 درصد در مردادماه 1401 رسید و میانه قیمت مسکن در تهران به متری 42.8 میلیون تومان اعلام شد.

10 شهریور 1401
تعداد: (127)