استارتاپ

استقبال بنگاه های مالی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه های مالی و استارت آپ های کشور بود.

6 تیر 1402

مهندسی پرامپت چیست؟

درک مدل های بزرگ هوش مصنوعی و نحوه رفتار آنها یک هنر است. هنری که با پاسخ به این سوال به حد اعلای خود می رسد که مهندسی پرامپت چیست؟ حتی ماهرترین متخصصان فنی نیز می توانند با توانایی های غیرمنتظره مدل های زبان بزرگ (LLM) که بلوک های اساسی سازنده چت ربات های...

23 خرداد 1402

اراضی عباس آباد به تهران هوشمند پیوست

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد طی تفاهم نامه ای با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، به برنامه تهران هوشمند ملحق شد.

2 تیر 1401

دهم اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکس همه جا در دسترس

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، دومین دوره مسابقه عکس همه جا در دسترس با هدف بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاوردهای آن به وسیله مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در حال برگزاری است.

24 خرداد 1401

ایجاد تعادل میان کار و زندگیتان چقدر اهمیت دارد؟

ایجاد تعادل میان کار و زندگی برای کارآفرینان مهم ترین اصل کار است. از خودتان مراقبت کنید تا بتوانید به کارتان بپردازید. تعادل برقرار کردن میان کار و زندگی برای یک کارآفرین واقعا مشکل است. چگونه او می تواند این تعادل را ایجاد کند درحالی که موفقیت یا شکست...

14 اسفند 1400

شرایط ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا ثبت شرکت در کانادا به صورت شهروندان کانادا و شهروندان غیر کانادایی تقسیم بندی می گردد و امکان آغاز کار برای هردو وجود دارد اما هر کدام دارای شرایط خاصی هستند که به طور جدا به تحلیل آن می پردازیم.

16 دی 1400

از دانلود ویرایشگرهای ویدئویی تا دانلود برنامه مخصوص عکاسی

در بسته هفتگی دریچه (شماره 340)، برترین نرم افزار های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

18 مهر 1400

موشک کاملاً قابل استفاده مجدد ساخته شد

یک استارت آپ فضایی از یک موشک جدید دو مرحله ای رونمایی کرده که کاملاً قابل استفاده مجدد خواهد بود و به وسیله فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است.

17 تیر 1400

آخرین جزئیات درباره برنامه ده ساله دوم سازمان فضایی ایران

رئیس سازمان فضایی ایران از آخرین جزئیات درباره برنامه ده ساله دوم سازمان فضایی اطلاع داد.

22 اردیبهشت 1400

تهیه نقشه گسترش کروناویروس با آزمایش فاضلاب شهری

یک استارتاپ ایرانی با همکاری نیوشا قائلی پژوهشگر ایرانی دانشگاه ام.آی.تی سعی دارد نقشه گسترش کروناویروس را با بررسی فاضلاب شهری تهیه کند.

21 اردیبهشت 1399