موسیقی

چپ دستی افراد را خلاق تر می نماید؟

ترجیح می دهید با کدام دست بنویسید، بخورید و دندان های خود را مسواک بزنید، احتمالافکر می کنید این تصمیم نباید خیلی مهم باشد.

19 اسفند 1401

عکس، هماهنگی شگفت انگیز این شش سیاره!

تا به امروز اخترشناسان بیش از صدها ستاره و سیاره گوناگون در سراسر کهکشان را کشف کردهاند اما سیستم سیاره ای که به دور ستاره HD 158259 گردش می نماید و 88 سال نوری فاصله دارد واقعا خاص است.

14 اسفند 1401

ترفندی عجیب برای خوشمزه کردن غذا

اگر بچه ها شما به غذای خاصی علاقه ندارند، ممکن است عوض کردن ظرفی که غذا در آن سرو می گردد را به عنوان راهکار در نظر بگیرید. یک مطالعه نو نشان داده است که چگونه رنگ ظرف می تواند بر طعم غذایی که داخل آن است تاثیر بگذارد.

18 آذر 1401

چرا تابستان، زمان مناسبی برای سفر به دبی و استانبول است؟

برای تجربه یک سفر خاص و به یاد ماندنی، سفر به یکی از مقاصد خارجی اما نزدیک به ایران، برترین گزینه است. شهرهای مختلفی هستند که چنین شرایطی را دارند اما از میان آنها برترین گزینه ها می توان به دبی و استانبول اشاره نمود. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در...

1 شهریور 1401

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو؛ تبدیل تور ماهیگیری به بهترین هندزفری

سامسونگ نوترین هدفون بی سیم SAMSUNG GALAXY BUDS PRO را در تاریخ 10 آگوست معرفی کرد. هدفون گلکسی بادز 2 پرو به عنوان مدل ممتاز و نو این شرکت طراحی شده است. این مدل جانشین گلکسی بادز پرو که در سال 2021 معرفی گشت، خواهد بود.

20 مرداد 1401

کافه های تهرانپارس ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های تهران پارس

تهرانپارس یکی از شلوغ ترین منطقه ها تهران است. در این منطقه می توانید شاهد حضور مراکز تجاری بزرگی باشید. به همین علت تردد فراوانی همه روزه در تهرانپارس انجام می شود. در هنگام خرید یا گشت و گذار، بسیاری خسته می شوند و در پی مکانی برای استراحت می گردند. در...

13 مرداد 1401

حضور نه چندان قدرتمند ایران در اکسپو دبی

ایسنا/ این خبر پیرامون حضور نه چندان قدرتمند ایران در اکسپو دبی برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

14 تیر 1401

خبر هیجان انگیز فرزاد فرخ برای هوادارانش، عکس

خبرنگاران: فرزاد فرخ با انتشار پستی برای هوادارانش از برگزاری کنسرت خود در تهران اطلاع داد.

21 اردیبهشت 1401

10 آکواریوم برتر جهان کدامند؟

آکواریوم های بسیار زیادی در سراسر جهان فعالیت می نمایند که با ارائه نمایشگاه های مهیج و آموزنده، بازدیدنمایندگان را با جهانیی دیگر آشنا می نمایند؛ اما واقعاً کدام یک از آن ها جزو بهترین آکواریوم های جهان هستند؟

25 فروردین 1401

لوکیشن فیلم:بتمن

بتمن، اسمی که همه مخاطبان اعم از کوچک و بزرگسال با آن آشنایی دارند و از محبوبیت خاصی در سراسر دنیا برخوردار است. در قسمت 30 از مجموعه لوکیشن فیلم با خبرنگاران همراه باشید تا با شهرهای محل فیلمبرداری بتمن آشنا شوید.

18 بهمن 1400

هتل لوکس لانگ کرافت برای گربه ها

سوئیتی در هتلی لوکس و مجهز به تختخواب چهارگوشه، سیستم صوتی و غذای عالی فقط با پرداخت شبی 15 یورو. هتل لانگ کرافت (Longcroft) به تازگی در شهرک ولوین گاردن سیتی (Welwyn Garden City) واقع در منطقه هرتفوردشایر (Hertfordshire) بریتانیا آغاز به کار کرده است و مشتریان اصلی این هتل...

3 بهمن 1400

با جاذبه های گردشگری کشور سوئد آشنا شوید

سوئد کشوری زیبا در بخش شمالی قاره اروپا است و در منطقه اسکاندیناوی قرار گرفته است. کشورهای فنلاند و نروژ با آن هم مرز هستند و این کشور پر از جاذبه های گردشگری از زیبایی های طبیعی گرفته تا مکان های تاریخی و سواحل زیباست. در ادامه به معرفی بعضی از جاذبه...

27 دی 1400

هنرمندان صحنه ای نداشته باشند، خسته می شوند

یکی از اعضای هیئت انتخاب چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران می گوید: وقتی هنرمندان موسیقی صحنه ای برای ارائه و کار کردن نداشته باشند، خسته می شوند. اساسا یک نقاش، یک خوشنویس یا یک نوازنده باید کار کند وگرنه احساس می نماید چیزی کم دارد.

12 آبان 1400

کارگری سوپراستار سینمای ایران در رستوران ، به بالا وصلم !

خبرنگاران : ویدیوی صحبت های جالب محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده مشهور درباره سختی ها و زحمتی که کشیده تا پولدار گردد را ببینید.

19 مهر 1400

پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی درباره استفاده از تجربه ونیز

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی درباره استفاده از تجربه ونیز صورت پذیرفت.

9 مهر 1400

برگزاری آیین نکوداشت زنده یاد مرادخانی

تهران (پانا) - آیین نکوداشت زنده یاد علی مرادخانی به صورت مجازی برگزار می گردد.

13 تیر 1400

100 فیلم برتر دهه ی گذشته به انتخاب ایندی وایر؛ 3 فیلم ایرانی در فهرست است

بهترین فیلم های دهه اخیر همه چیز را عوض کردند. ده سال پیش به نظر می آمد که همه ما ذهنیت مستحکمی از فیلم ها داریم؛ کاری که می توانند بکنند، برای چه کسانی ساخته می شوند، جایی که باید آن ها را تماشا کرد و… . آن ذهنیت، غیرمنعطف و ریشه گرفته از تاریخی صد ساله...

6 تیر 1400

جزییات ممنوعیت فعالیت مشاغل شهرهای قرمز و نارنجی

تهران (پانا) - دبیرکل اتاق اصناف ایران لیست گروه های شغلی 4 گانه و نحوه فعالیت آنها را در تهران و دیگر شهرهای قرمز و نارنجی بیان نمود.

30 فروردین 1400

جایزه ملی عارف جریان ساز تعالی موسیقی سنتی ایرانی می شود

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت جایزه ملی عارف جریان ساز تعالی و ترقی دوباره جهت موسیقی سنتی ایرانی می شود.

7 فروردین 1400

چگونه بر احساس تنهایی خود غلبه کنیم؟

ارتباط با دوستان صمیمی و قدیمی، انجام کاری نیمه وقت و ... از جمله روش هایی است که می توان با احساس تنهایی به وجود آمده در خود مقابله کرد.

30 دی 1399
تعداد: (23)