موبایل، تبلت و گجت ها

اعلام ساعت کار و تعطیلات موزه های دفینه در نوروز 1403

همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آمادگی موزه های این گروه برای میزبانی از بازدیدکنندگان، مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران همه روزه در ایام عید از ساعت 9 تا 18 باز است. این موزه به تازگی ایوان کالسکه و گذر پلاک را هم به مجموعه خود اضافه نموده است.

2 فروردین 1403

آیفون و سامسونگ از این گوشی تازه وارد شکست خوردند، عکس

زومیت نوشت: گوشی میت 60 پرو پلاس هواوی در آزمون دوربین DxOMark نتایج شگفت انگیزی را رقم زد و قوی تر از رقبا ظاهر شد.

28 آبان 1402

استقبال بنگاه های مالی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه های مالی و استارت آپ های کشور بود.

6 تیر 1402

فروش آیفون کم شد، عایدی و سود اپل کاهش یافت

این عملکرد ضعیف تر از حد مطلوب، وابستگی اپل به چین برای فراوری را نمایان کرد و و پس از آن روی داد که شیوع کووید در کارخانه شرکت فاکسکان در شهر ژنگژو که بزرگترین پایگاه فراوری این گوشی در چین است، فراوری جدیدترین مدل های آیفون را با اختلال روبرو کرد.

17 بهمن 1401

بروزرسانی وانت افسانه ای و بادوام تویوتا، عکس

گجت نیوز نوشت: نسخه برقی پیکاپ ژاپنی افسانه ای تویوتا هایلوکس به زودی راهی بازار می گردد.

3 بهمن 1401

قیمت گوشی های سامسونگ سه شنبه 20 دی 1401

خبرنگاران- قیمت گوشی A73 به عنوان گران ترین میان رده سامسونگ نهایتا 15 میلیون تومان است. رقمی که فروشنده های موبایل بابت نسخه 256 گیگابایت گلکسی A73 دریافت می نمایند و قیمت نسخه های 128 گیگابایت این گوشی به حدود 13 میلیون تومان رسیده است.

24 دی 1401

نسخه آزمایشی برنامه پیامهای گوگل رکورد زد ، ظرفیت آزماینده ها تا اطلاع ثانوی تکمیل شد!

به نظر می رسد نسخه آزمایشی برنامه پیامهای گوگل که برای گوشی های هوشمند اندرویدی رونمایی شده است، بیش از حد انتظار مورد استقبال واقع شده تا جایی که ظرفیت دریافت آن تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

9 دی 1401

نخستین گوشی 5G شرکت زد تی ای به زودی وارد بازار چین می گردد

برند زد تی ای وعده داده که به زودی نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر 5G خود را وارد بازار می نماید. این در حالی است که این روزها مناقشات چین و ایالات متحده در حوزه مسائل مختلف و به ویژه در بخش فناوری در بالاترین حد خود قرار گرفته است.

8 دی 1401

چگونه نشانگرهای سرعت سنج و هشدارهای دوربین نقشه گوگل را فعال کنیم؟

اخیرا گوگل نشانگرهای سرعت سنج و هشدارهای دوربین را روی سیستم نقشه های خود فعال نموده است. اما هنوز هم بسیاری از کاربران روش بنابراین مطمئن شوید که آنها را نیز آنالیز می کنید.

1 دی 1401

اینگونه منوی استارت قدیمی را با ویندوز 11 بیاورید

اگر در پی راهی برای بازگرداندن منوی استارت ویندوز 11 به طراحی قدیمی خودش هستید، در اینجا چند روش آسان برای انجام آن معرفی می کنیم.

22 آذر 1401

اپل تا خاتمه سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند

گزارش های رسانه ای پیش بینی می نمایند که شرکت اپل ممکن است تا انتها سال میلادی مک بوک جدیدی را عرضه نکند.

11 آبان 1401

روایت روزنامه ایران از ماجرای هنرستان صدر تهران

روزنامه دولت ماجرای مدرسه دخترانه صدر تهران را اینگونه روایت کرد: چند نوجوان بدون علت وارد مدرسه شدند و با سردادن شعار دانش آموزان را ترساندند.

4 آبان 1401

کندوان از ساعت 15 یک طرفه می گردد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد مرزن آباد از ساعت 12 امروز، گفت: محور کندوان کندوان از ساعت 15 تا 24 امروز از راستا شمال به جنوب به صورت یک طرفه خواهد بود.

8 مهر 1401

چطور به زمین کمک کنیم؟

دلمان می خواهد کاری برای زمین انجام دهیم.زمینی که بخشنده است و هر چه دارد، بی دریغ در اختیارمان گذاشته. احتیاجی نیست کار بزرگی انجام دهیم، گاهی چند گام کوچک تاثیر بزرگی خواهدداشت؛ اگر همه با هم گام برداریم.

24 شهریور 1401

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو؛ تبدیل تور ماهیگیری به بهترین هندزفری

سامسونگ نوترین هدفون بی سیم SAMSUNG GALAXY BUDS PRO را در تاریخ 10 آگوست معرفی کرد. هدفون گلکسی بادز 2 پرو به عنوان مدل ممتاز و نو این شرکت طراحی شده است. این مدل جانشین گلکسی بادز پرو که در سال 2021 معرفی گشت، خواهد بود.

20 مرداد 1401

کافه های تهرانپارس ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های تهران پارس

تهرانپارس یکی از شلوغ ترین منطقه ها تهران است. در این منطقه می توانید شاهد حضور مراکز تجاری بزرگی باشید. به همین علت تردد فراوانی همه روزه در تهرانپارس انجام می شود. در هنگام خرید یا گشت و گذار، بسیاری خسته می شوند و در پی مکانی برای استراحت می گردند. در...

13 مرداد 1401

با کنترلر نو سونی می توانید بازی های پلی استیشن را روی آیفون تجربه کنید

سونی به تازگی محصول نوی برای گوشی های آیفون ارائه نموده است. این شرکت به جای راه اندازی یک سرویس جداگانه، یک کنترلر نو ساخته است که به کاربران امکان انجام بازی های پلی استیشن را روی گوشی های آیفون می دهد.

12 مرداد 1401

6 سوال مهم که باید پیش از انتخاب شغل تعمیرکار موبایل از خود بپرسید

اگر به شروع یک کسب وکار تازه فکر می کنید و تعمیرکاری موبایل یکی از گزینه های شماست، خوب است با دقت بیشتری به سراغ این شغل بروید. به طور کلی بهتر است که پیش از شروع یک شغل تازه، چند سؤال مهم و کلیدی درباره آن از خودمان بپرسیم تا با آگاهی بیشتری به سمت نقطه...

9 مرداد 1401

اینستاگرام روی قابلیت فید تمام صفحه مشابه تیک تاک کار می نماید

این روزهای خبر در خصوص قابلیت های نوی که اینستاگرام روی آن ها کار می نماید، به پای ثابت خبرهای دنیای تکنولوژی تبدیل شده است. ظاهراً مدیران این شرکت به این نتیجه رسیدند که برای افزایش تعداد کاربران و فزونی در رقابت سنگین با سایر پلتفرم ها، چاره ای جز افزودن...

29 تیر 1401

حلقه هوشمند و لوکس گوچی!

برند لوکس جهانی گوچی با همکاری شرکت Ōura، تولیدکننده فنلاندی لوازم سلامت الکترونیکی که بیشتر به خاطر حلقه هوشمند Oura شناخته می گردد، به تازگی یک حلقه هوشمند ممتاز به بازار عرضه نموده اند.

17 تیر 1401
تعداد: (54)