حلقه هوشمند و لوکس گوچی!

به گزارش وبلاگ بیا ببین، برند لوکس جهانی گوچی با همکاری شرکت Ōura، تولیدکننده فنلاندی لوازم سلامت الکترونیکی که بیشتر به خاطر حلقه هوشمند Oura شناخته می گردد، به تازگی یک حلقه هوشمند ممتاز به بازار عرضه نموده اند.

حلقه هوشمند و لوکس گوچی!

به گزارش وبلاگ بیا ببین، حلقه گوچی x Oura تمام ویژگی های نظارت بر سلامتی که در نسل سوم ردیاب تناسب اندام حلقه هوشمند Ōura وجود دارد را دارا می باشد؛ اما با نمای بیرونی بسیار مجلل که به وسیله گوچی طراحی شده است. این حلقه با مواد درجه یک، از جمله پایه کوراندوم مصنوعی مشکی احاطه شده با نوار های طلای 18 عیار و یک آرم گوچی از طلای 18 عیار تزئین شده است.

مواد به کار رفته در این حلقه بسیار ظریف تر و دقیق تر از روکش های استاندارد Oura Ring Gen 3 هستند که در رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی براق یا مشکی مات ارائه می شوند. با توجه به ویژگی های فنی، حلقه Gucci Oura یک محصول فناوری سلامتی است. این حلقه هوشمند با نظارت 24 ساعته ضربان قلب، هفت حسگر دما و بررسی خواب، به صورت روزانه به خواب، فعالیت و آمادگی کاربران امتیاز می دهد.

این حلقه تنها 4 تا 6 گرم وزن دارد، اما به علت مقدار کوچک، فاقد صفحه نمایش است. بعلاوه می تواند با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند و سایر دستگاه های بلوتوثی متصل شده و داده های ضربان قلب و الگو های چرخه خواب را به آن ها منتقل کند. این حلقه برای مقاومت در برابر آب در عمق 100 متری رتبه بندی شده است. حلقه Gucci Oura با برنامه های ردیابی سلامت Apple Health و Google Fit برای سهولت تجزیه و تحلیل و خواندن آمار سلامت فعلی کاربران سازگار است.

در صورتی که می خواهید سلامت خود را ردیابی کنید، اما مقدار ساعت هوشمند یا بند تناسب اندام را دوست ندارید، یک حلقه هوشمند می تواند برای شما مناسب باشد. این حلقه لوکس با قیمت 950 دلار امریکا به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "حلقه هوشمند و لوکس گوچی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه هوشمند و لوکس گوچی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید