سریال و پخش خانگی

از کجا می دانیم دایناسورها با چه سرعتی می دویدند؟

تمام چیزی که ما در دست داریم فسیل ها و ردپا ها است، با این وجود از کجا می توانیم بدانیم که سرعت حرکت دایناسور ها چقدر بوده است؟

14 فروردین 1402

خبر هیجان انگیز فرزاد فرخ برای هوادارانش، عکس

خبرنگاران: فرزاد فرخ با انتشار پستی برای هوادارانش از برگزاری کنسرت خود در تهران اطلاع داد.

21 اردیبهشت 1401

با بازیگر تازه نفس سینما ایران آشنا شوید ، همه چیز درباره ساقی حاجی پور !

ساقی حاجی پور با نقش آفرینی در سریال همگناه به شدت هوادار پیدا نموده و با انتشار عکس های زیبا نظرات آنها را به خود جلب میکند .

18 اردیبهشت 1401

فیلم واکنش رحمت به عکس سارا و نیکا در استخر مختلط !

واکنش بازیگر معروف سریال مرکز از انتشار عکس های سارا و نیکا در فضای مجازی که حواشی در پی داشت.

2 اسفند 1400

مارول چگونه استعداد بندیکت کامبربچ را هدر داده است؟

فیلم قدرت سگ، آخرین فیلم به کارگردانی جین کمپیون، قدرت و استعداد بندیکت کامبربچ را به قدری نشان داده که بی شک، به خود می گویید شاید مارول استعدادهایش را هدر داده باشد.

29 بهمن 1400

این پیرمرد کدام خانم بازیگر جوان است ، باورنکردنی !

خبرنگاران: این خانم بازیگر اخیرا برای یک نقش ، مرد شد.

22 بهمن 1400

معرفی برترین مدل های شیشه برای ساختمان

شیشه های زیادی امروزه در بازار یافت می شوند. شما می توانید بسته به احتیاج خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. بخش بزرگی از فرایند ساختمان سازی به مدل های شیشه ای برمی گردد که برای سازه تان انتخاب می کنید. این شیشه ها مشخص خواهند کرد که محیط داخلی منزلتان تا...

7 دی 1400

بازگشت سازنده شرایط سفید به سریال سازی

سینما ایده آل/ حمید نعمت الله که ده سال قبل سریال محبوب شرایط سفید را برای تلویزیون ساخته، قرار است سریال تازه اش را در شبکه نمایش خانگی بسازد.

27 مرداد 1400

دراکولا، قسمت سیزدهم؛ کیف پول کامروا

خبرنگارانـ قسمت سیزدهم سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری روز سه شنبه 1 تیر 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

10 مرداد 1400

گیتی قاسمی: زیرخاکی، تافته جدابافته تلویزیون است

خبرآنلاین/ گیتی قاسمی، بازیگر نقش کشور در مجموعه زیر خاکی، معتقد است که این سریال، یکی از برترین تولیدات دوسال اخیر تلویزیون است و به نوعی تافته جدابافته به تعداد می آید.

5 مرداد 1400

سورپرایز مهدویان و عزتی برای نمایش خانگی

روز جمعه نخستین قسمت از مجموعه نمایش خانگی زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان منتشر شد و در گام نخست، بسیار تحسین شد و میزان زیادی از نظرات مثبت را به خود اختصاص داد.

26 تیر 1400

100 فیلم برتر دهه ی گذشته به انتخاب ایندی وایر؛ 3 فیلم ایرانی در فهرست است

بهترین فیلم های دهه اخیر همه چیز را عوض کردند. ده سال پیش به نظر می آمد که همه ما ذهنیت مستحکمی از فیلم ها داریم؛ کاری که می توانند بکنند، برای چه کسانی ساخته می شوند، جایی که باید آن ها را تماشا کرد و… . آن ذهنیت، غیرمنعطف و ریشه گرفته از تاریخی صد ساله...

6 تیر 1400

سامسونگ گلکسی A71 و A51 در برابر رقبای قدرتمند

رپرتاژآگهی - موفقیت سامسونگ در بازار فروش گوشی های هوشمند بالا رده باعث شده تا این شرکت با تولیدات جدید خود بازار موبایل های میان رده را نیز در دست بگیرد. سامسونگ از سال 2016 تا 2020 عمده فروش بازار جهانی موبایل را در دست داشت و این موفقیت سبب شد شرکت های نامداری...

13 اردیبهشت 1400

گریم بازیگران فیلم نیمه بلند همدرد

مهر/ پیش فراوری فیلم همدرد به نویسندگی و کارگردانی حجت احمدی زر شروع شد.

15 فروردین 1400

ساخت سریالی برگرفته از رمان جذاب داگلاس استوارت

داستان شاگی بین که چندی پیش جایزه بوکر 2020 را از آن خود کرد، در یک سریال اقتباسی با فیلم نامه ای به قلم نویسنده کتاب، جلوی دوربین می رود.

16 دی 1399

روایت تصویری از چهارمین جزیره زیبای دنیا , جزیره ماداگاسکار

ماداگاسکار کشوری جزیره ایی در جنوب شرقی آفریقا و واقع در اقیانوس هند است که ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان است.

29 مهر 1399

خبرنگاران فیلمبرداری سلمان فارسی از سرگرفته شد

تهران- خبرنگاران- فیلمبرداری سلمان فارسی بزرگترین سریال تلویزیونی ایران، امروز همزمان با عید سعید قربان در شاهرود از سر گرفته می گردد.

1 مهر 1399

10 رمان برتر آگاتا کریستی که باید بخوانید

خبرنگاران: دومین و آخرین بخش از نسخه جدید داستان اسب کهر نوشته آگاتا کریستی، روز یکشنبه به نمایش درآمد و چنان که ایندیپندنت توصیف نموده است، به یک جمع بندی رضایت بخش رسید.

7 شهریور 1399

خبرنگاران بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا

گرگان - خبرنگاران - حضور شبانه روزی در قرنطینه خانگی و همنشینی با اعضای خانواده سبب شد تا پس از سال ها بی خبری از مراکز ویدیو کلوپ بار دیگر اسم این مغازه ها بر سر زبان ها بیفتد و کسب و کار آن ها با افزایش تقاضا برای ارسال تلفنی فیلم های سینمایی در روزهای...

7 خرداد 1399

تصویربرداری پایتخت 6 از نیمه گذشت

تصویربرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از مرز 70 درصد گذشت و مهران احمدی جلوی دوربین رفت.

17 فروردین 1399