تئاتر

برترین منطقه ها برای قایق سواری در ترکیه

در این مقاله از معرفی جاهای دینی ترکیه درباره قایق سواری در ترکیه و برترین منطقه ها مناسب برای سفر با قایق در ترکیه سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به کشو ترکیه را دارید تا آخر این مقاله با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید

17 شهریور 1401

اعتراض شدید طرفداران منچستر: جنگ برای یونایتد!

طرفداران خشمگین منچستریونایتد در اعتراض به مالکان باشگاه، خانواده گلیرز، قبل از ملاقات با لیورپول به سمت اولدترافورد راهپیمایی کردند.

2 شهریور 1401

فرهاد آئیش: چون کیمیایی، مصدقی دوآتشه نیستم

فرهاد آئیش که در فیلم خائن کشی، در نقش دکتر مصدق بازی نموده است، می گوید اگرچه خودش را، چون مسعود کیمیایی، مصدقی نمی داند، ولی این شخصیت تاریخی را یکی از شریف ترین سیاستمدار های ایرانی می داند و برای همین، او را دوست دارد.

27 تیر 1401

تئاتر فجر منتظر دستورالعمل ستاد مقابله با کروناست

دبیر جشنواره تئاتر فجر احتمال می دهد به علت اوج گیری سویه اُمیکرون کرونا، سالن های میزبان جشنواره با ظرفیت 50 درصدی، پذیرای آثار باشند.

8 خرداد 1401

با بازیگر تازه نفس سینما ایران آشنا شوید ، همه چیز درباره ساقی حاجی پور !

ساقی حاجی پور با نقش آفرینی در سریال همگناه به شدت هوادار پیدا نموده و با انتشار عکس های زیبا نظرات آنها را به خود جلب میکند .

18 اردیبهشت 1401

10 آکواریوم برتر جهان کدامند؟

آکواریوم های بسیار زیادی در سراسر جهان فعالیت می نمایند که با ارائه نمایشگاه های مهیج و آموزنده، بازدیدنمایندگان را با جهانیی دیگر آشنا می نمایند؛ اما واقعاً کدام یک از آن ها جزو بهترین آکواریوم های جهان هستند؟

25 فروردین 1401

فیلم واکنش رحمت به عکس سارا و نیکا در استخر مختلط !

واکنش بازیگر معروف سریال مرکز از انتشار عکس های سارا و نیکا در فضای مجازی که حواشی در پی داشت.

2 اسفند 1400

پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی درباره استفاده از تجربه ونیز

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی درباره استفاده از تجربه ونیز صورت پذیرفت.

9 مهر 1400

گیتی قاسمی: زیرخاکی، تافته جدابافته تلویزیون است

خبرآنلاین/ گیتی قاسمی، بازیگر نقش کشور در مجموعه زیر خاکی، معتقد است که این سریال، یکی از برترین تولیدات دوسال اخیر تلویزیون است و به نوعی تافته جدابافته به تعداد می آید.

5 مرداد 1400

جاهای دیدنی لندن و جاذبه های گردشگری آن

لندن پایتخت و بزرگترین شهر انگلستان است. این شهر بی نظیر با ترکیبی از جاذبه های تاریخی و باستانی و جاذبه های مدرن از پر بازدید ترین مقاصد گردشگری در دنیا است. اگر قصد دارید یک سفر به یاد ماندنی را شروع کنید، پرواز تهران لندن را رزرو کنید و آماده سفری خاطره...

24 خرداد 1400

جزییات ممنوعیت فعالیت مشاغل شهرهای قرمز و نارنجی

تهران (پانا) - دبیرکل اتاق اصناف ایران لیست گروه های شغلی 4 گانه و نحوه فعالیت آنها را در تهران و دیگر شهرهای قرمز و نارنجی بیان نمود.

30 فروردین 1400

از جرات باران کوثری برای زشت شدن تا چهره تاثیرگذار هدیه تهرانی

یکی از سه فیلم پرمخاطب سی و نهمین جشنواره فجر، ساخته جدید محسن قرایی با نام بی همه چیز است؛ فیلمی اقتباس شده از نمایشنامه مشهور دیدار با بانوی سالخورده اثر فریدریش درونمات که در روز های گذشته هم فیلم و هم بازی بازیگرانش مورد تحسین خیلی از منتقدان و تماشاگران...

14 اسفند 1399

خبرنگاران اسکار 2021 حضوری برگزار می شود

تهران- خبرنگاران- یکی از نمایندگان آکادمی اسکار با رد گزینه مراسم مجازی گفت: اسکار 2021 حضوری برگزار شده و به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود.

9 دی 1399

آخرین خبر از شرایط پرویز پورحسینی پس از ابتلا به کرونا

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام اینکه حال پرویز پورحسینی طی چند روز اخیر و از زمان بستری و شروع فرایند درمان بسیار بهتر از قبل شده و وی از هوشیاری کامل برخوردار است، گفت پاسخ این هنرمند به درمان بسیار مثبت بوده است.

26 آذر 1399

کرونا مرزهای موسیقی را شکست!

احسان مطوری که در پروژه صداها و پل ها با علیرضا قربانی همکاری داشته است، اطلاع داد که در حال شروع پروژه جدیدی با قربانی و یک خواننده مطرح هندی است که تهیه کننده و آهنگساز آن پروژه نیز خود او خواهد بود. این پروژه هم بر پیوند شعر و موسیقی ولی با نگاهی متفاوت...

26 شهریور 1399

خبرنگاران زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم اجتماعی است

اراک - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: زبان هنر و فراوری آثار فاخر و ماندگار بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و تقویت فرهنگ مناسبات اجتماعی است.

25 شهریور 1399

جایگاه و نقش مادر در فیلم های جشنواره فجر و اسکار

روزنامه جام جم: سر شام گریه نکنین، غذا رو به مردم زهر نکنین. سماور بزرگ و استکان نعلبکی هم به قدر کفایت داریم. راه نیفتین دوره در و همسایه پی ظرف و ظروف. آبروداری کنین بچه ها، نه با اسراف. سفره از صفای میزبان خرم می شه، نه از مرصع پلو. حرمت زنیت مادرتون رو...

4 شهریور 1399

سیامک فیلى زاده با جشنواره تئاتر فجر به دنیای گرافیک بازمی شود

سیامک فیلى زاده، گرافیست نام آشناى ایران، طراح پوستر و هویت بصرى و تبلیغات سى و ششمین جشنواره تئاتر فجر شد.

4 تیر 1399

تسویه حساب با گروه های تئاترفجر تاپایان سال

مدیرکل هنر های نمایشی گفت طی هفته جاری قسط دوم یاری هزینه گروه های تئاتری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پرداخت و تا انتها سال قسط سوم تسویه می گردد.

3 فروردین 1399