برترین منطقه ها برای قایق سواری در ترکیه

به گزارش وبلاگ بیا ببین، در این مقاله از معرفی جاهای دینی ترکیه درباره قایق سواری در ترکیه و برترین منطقه ها مناسب برای سفر با قایق در ترکیه سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به کشو ترکیه را دارید تا آخر این مقاله با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید

برترین منطقه ها برای قایق سواری در ترکیه

قبل از شروع سفر بهتر است بدانیم با چه قایقی باید سفر خود را شروع کنیم :

هر گولت (قایق) مجهز به اتاق های لوکس مجهز به ایرکاندیشن و حمام های خصوصی است. هر گولت ها مجهز به wiFi ،بازی و تجهیزات بازی های آبی است .خدمه به شما سرویس کامل می دهند ویک سرپرست روی قایق وجود دارد.

ابتدا سوار قایق (هر گولت) شوید و به شهر ساحلی و باستانی بدروم (Bodrum) در جنوب غربی اژن (Aegean) بروید . این شهر زمانی محل یکی از عجایب هفتگانه دنیا باستان بوده است. متاسفانه زمین لرزه چندین قرن پیش ماسولم (mausolem) را نابود نموده است اما این شهر هنوز هم نمونه های بسیاری از میراث باستانی قرن 15 از جمله قلعه بدروم (Bodrum)) را شامل می گردد. و سالانه گردشگران زیادی برای سرگرمی و خوش گذرونی به این شهر ساحلی سفر می نمایند

بعد از شهر ساحلی بدروم به جزیره اوراک سفر کنید جایی که می توانید به آب های گرم و شفاف دریای اژن (Aegean) بروید .یا می توانید به جت اسکی و قایق سواری و اسکی روی آب بپردازید. سپس به هفت جزیره خلیج گوکووا بروید که دارای صفره های مرجانی بسیار زیبایی است.

سعی کنید با قایقی سفر کنید که مجهز به لوازم غواصی نیز باشد تا بتوانید محل های مهم خلیج kufre که شامل کاج های معطر و بعلاوه جزیره سدیر (sedir) که جزیره کلئوپاترا نیز بخاطر سواحل و صدف های آن نامیده می گردد غواصی کنید.

مدتی از قایق خود فاصله بگیرید و در ساحل خلیج کارگیلی kargili)) استراحت کنید.سپس به kisebuku بروید. اقامت نهایی شما در خلیج Yaliciftlik است جایی که می توانید از خوردن یک چایی قبل از سوار شدن به قایق تان لذت ببرید.

اگر می خواهید از حجم بالای گردشگر در امان بمانید و به طور جداگانه به خلیج ها و سواحل و جزایر بروید این راستا را انتخاب کنید . پس از گوچک (Gocek) که در ابتدای خلیج فتیه (Fethiye) قرار گرفته است شروع می گردد بروید. در فاصله 22 کیلومتری از فرودگاه دالامان (Dalaman) این جزیره، یک بندر طبیعی دارد که دارای خیابان مهم تورگت ازل (Turgut ozal) می باشد، خیابان طویلی که دارای مغازه های لوکس می باشد که در آن موزیک زنده اجرا می گردد و غذاهای مخصوص دارد.

بعد از گوچک (Gocek)، باید به سمت خلیج کلئوپاترا بروید که با جزیره کدئوپاترا فرق دارد و دلیل نامگذاری این است که گفته شده کلئوپاترا در این جا حمام نموده است.این خلیج شامل بقایایی در زیر آب است که قابل دسترسی است. در عصر از عصرانه همراه با گردش در جزیره لذت ببرید.

بندر جزیره ترسین (Tersane) برای خانواده هایی که قصد غواصی دارند ایده ال است. گفته شده این جا زمانی بندر کشتی سازی بوده و گنج های زیادی برای کشف وجود دارد. فتیه (Fethiye) یک جزیره کوهستانی با زیر ساخت های گردشگری پیشرفته و یک مکان ایده ال برای فعالیت هایی از قبیل پاراگلایدر و قایق سواری است. یکی از ویژگی های برجسته این راستا،اقامت شبانه در دره پروانه است که فقط با دریا قابل دسترسی می باشد.

در طول تابستان ، دره پر از پروانه می گردد و حدود 105 گونه پروانه در این جزیره ثبت شده است. این جزیره فضای آرامش بخشی دارد و استراحت خوشایندی را به شما ارائه می دهد. بعد از اقامت شبانه در دره، شما به روستای یسیکوی (Yesikoy) که دارای خانه های چوبی بسیار زیبا است بروید در آنجا شما برخی محیط های باستان شناسی شامل آمفی تئاتر باستانی که مشرف به دریا است را خواهید دید.بعلاوه امکان رفتن به غواصی را نیز دارید. بعلاوه از جزیره ککوا (kekoya) که جزیره ای بکر و غیر مسکونی است نیز بازدید کنید.

در امتداد ساحل شمالی این جزیره ، شهر تاریخی Apollonia ،که از طریق زلزله در قرن 2 تخریب شده است قرار گرفته است. دربخش نهایی این سفر شما به جزایر غیر مسکونی Yasica با پوشش درختی کاج وزیتون میرسید.

منبع: تاپ تراول

به "برترین منطقه ها برای قایق سواری در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین منطقه ها برای قایق سواری در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید