تسویه حساب با گروه های تئاترفجر تاپایان سال

به گزارش وبلاگ بیا ببین، مدیرکل هنر های نمایشی گفت طی هفته جاری قسط دوم یاری هزینه گروه های تئاتری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پرداخت و تا انتها سال قسط سوم تسویه می گردد.

تسویه حساب با گروه های تئاترفجر تاپایان سال

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بیا ببین، شهرام کرمی مدیرکل هنر های نمایشی درباره شرایط بودجه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و پرداخت یاری هزینه گروه های تئاتری شرکت نماینده در این رویداد، به خبرنگار مهر گفت: سال جاری اعتبار کلی تئاتر نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته، ولی هم و غم ما این است تا به نحو بسیار خوبی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: قسط اول یاری هزینه گروه های شرکت نماینده در جشنواره سی و هشتم پیش از این پرداخت شده بود. خوشبختانه بخش دوم یاری هزینه جشنواره را نیز به زودی دریافت می کنیم و طی هفته جاری قسط دوم یاری هزینه گروه های تئاتری پرداخت و تا سرانجام جشنواره قسط سوم یاری هزینه ها هم پرداخت می گردد.

مدیرکل هنر های نمایشی درباره شرایط حمایت اقتصادی نهاد ها و سازمان ها از سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، توضیح داد: متأسفانه هیچ نهادی به لحاظ اقتصادی از جشنواره حمایت نکرد. تنها شهرداری منطقه و سازمان زیباسازی به ما در زمینه تبلیغات محیطی جشنواره یاری کردند. در واقع حمایت به شکل اجرایی داشتیم، ولی در حوزه اعتباری از حمایت بی بهره ایم.

کرمی ادامه داد: به جز اعتبارات مصوب خودمان، هیچ حمایت اقتصادی از سوی نهاد ها و سازمان های دیگر از جشنواره تئاتر فجر نداریم.

وی در سرانجام سخنان خود درباره زمان بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، گفت: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است ظرف امروز یا فردا از جشنواره بازدید نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تسویه حساب با گروه های تئاترفجر تاپایان سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسویه حساب با گروه های تئاترفجر تاپایان سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید