اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی احتمالا در کنار آیفون 12 معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ بیا ببین، گفته می گردد اپل هفته آینده در جریان مراسم رونمایی از خانواده آیفون 12، از یک نسخه ارزان تر و کوچک تر هوم پاد به نام هوم پاد مینی رونمایی می نماید که این موضوع منجر به حدس هایی در خصوص احتمال معرفی نسل دوم هوم پاد شده است. اما حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که خبری از معرفی هوم پاد 2 نخواهد بود و فقط می توانیم انتظار رونمایی از مدل مینی را داشته باشیم.

اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی احتمالا در کنار آیفون 12 معرفی می گردد

در اوایل امسال، اپل به کارمندان خود گفت که می توانند تا 10 هوم پاد را با تخفیف 50 درصدی خریداری نمایند که این طرح تخفیف قبلا فقط برای 2 هوم پاد بود. در همان زمان، بعضی سایت ها گفتند که احتمالا اپل میخواهد از نسل جدید هوم پاد رونمایی کند و با این کار می خواهد تعداد هوم پادهای قدیمی موجود در فروشگاه ها را کاهش دهد.

اپل هیچوقت آمار فروش اسپیکر هوشمند خود را به طور جداگانه اعلام ننموده اما گفته می گردد قیمت بالای آن، مهم ترین مانع برای فروش این محصول به حساب می آید. اپل در فوریه 2018 هوم پاد را با قیمت 349 دلار روانه بازار کرد ولی در آوریل 2019 قیمت آن به 299 دلار رسید. باید خاطرنشان کنیم رقبای اپل در زمینه اسپیکرهای هوشمند چندین محصول ارزان تر را روانه بازار نموده اند که به عنوان مثال می توانیم به نسل چهارم آمازون اکو و همچنین گوگل نست اشاره کنیم که هر دو فقط 90 دلار قیمت دارند.

اپل طی ماه های گذشته با آپدیت کردن هوم پاد، ویژگی های جدیدی را به آن افزوده است و همچنین گفته می گردد در آینده نزدیک از دیگر سرویس های استریم موسیقی هم پشتیبانی خواهد نمود. در هر صورت اگر خبر معرفی هوم پاد مینی در کنار آیفون 12 صحت داشته باشد، به احتمال زیاد طی روزهای آینده دیگر افشاگران هم آن را تایید خواهند کرد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی احتمالا در کنار آیفون 12 معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی احتمالا در کنار آیفون 12 معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید