اخبار مجلس

رواج بلندمرتبه سازی در بافت های فرسوده به بازار مسکن یاری می نماید؟

در حالی که دولت بر روند ساخت واحدها به شکل ویلایی و یا واحدهایی با تراکم کم در شهرها تاکید دارد اما مصوبه تازه شورای عالی شهرسازی حاکی از اعطای دو طبقه مازاد برای تشویق نوسازی بافت فرسوده است.

29 شهریور 1401

رییس کمیسیون عمران: وزیر می گوید پول برای ساخت مسکن نداریم

رییس کمیسیون عمران گفت: توجه داشته باشیم قرار نیست دولت خانه بسازد، دولت باید نقش راهبری داشته باشد. دولت در این پروژه پیمانکار نیست و باید زمین و تسهیلات را فراهم کند و مصالح ساختمانی را با قیمت مناسب در اختیار مردم بگذارد و سازندگان حمایت کند تا انبوه...

13 مرداد 1401

خانه 30 متری در راه بازار؟

مجوز ساخت خانه های 30 تا 35مترمربعی در بافت فرسوده تهران صادر شد. کمیسیون ماده پنج تهران با تصویب ضوابط خاص برای بافت های فرسوده درصدد است خانه سازی در دامنه متراژی فوق العاده کوچک را تسهیل کند.

4 مرداد 1401

واجد شرایط شناخته شدن 16 هزار از 27هزار نفر ثبت نامی طرح جهش مسکن

خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از واجد شرایط شناخته شدن 16 هزار نفر از 27هزار نفر ثبت نامی برای جهش مسکن در این استان اطلاع داد و گفت: اقدامات لازم در حوزه اجرای مطلوب قانون جهش فراوری مسکن در استان در حال اجرا بوده و احتیاج است...

3 تیر 1401

توزیع 200 هزار تن برنج خارجی تا شب عید

مشاور وزیر جهاد کشاورزی از توزیع 200 هزار تن انواع برنج خارجی با نرخ مصوب در بازار خبر داد.

25 اردیبهشت 1401

پاسخ 70 درصد تذکرات اعضای شورای ششم داده شد؛ ابهام در پاسخ ها اصلاح می گردد

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت که شهرداری پاسخ 70 درصد تذکرات اعضای شورای شهر را داده و سایر پاسخ ها هم در راستا کارشناسی است.

30 بهمن 1400

راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در کرمان آنالیز شد

رئیس اتاق کرمان گفت: در اولین اقدام، اتاق کرمان و شهرداری باید بتوانند شهر را به عنوان مقصد گردشگران در تورهای داخلی و بین المللی بگنجانند که تا به امروز هر چه کوشش شده کرمان نتوانسته به مثلث گردشگری فارس، اصفهان و یزد بپیوندد.

5 بهمن 1400

مشکل واکسن مسافران ایرانی حل شد

به گزارش خبرنگاران، کمال حیدری، معاونت بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اینکه، مشکل مسافران خارج از کشور که احتیاج به تزریق آسترازنکا داشته باشند به راحتی قابل حل است، گفت: بعضی از افراد به علت نوع واکسن دریافت شده (نوبت اول یا دوم) برای سفر به بعضی از کشورهای...

10 آذر 1400

توافق مجلس و دولت برای اجرای رتبه بندی معلمان تا سقف 25 هزار میلیارد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از توافق دولت و مجلس در زمینه اجرای لایحه رتبه بندی تا سقف 25 هزار میلیارد تومان اطلاع داد و گفت بر همین اساس با دستور رئیس مجلس، کمیسیون آموزش مجلس جلسه فوق العاده برای بازنگری در لایحه رتبه بندی...

5 آذر 1400

تمدید مهلت ثبت نام وام اجاره

مهلت ثبت نام اشخاص واجد شرایط برای دریافت وام اجاره مسکن تا انتها شهریورماه 1400 تمدید شد.

15 تیر 1400

اگر ورزش همگانی توسعه یافته بود آمار تلفات کرونا کمتر می شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، احمد دنیامالی در مراسم رونمایی از طرح های ملی فدراسیون ورزشهای همگانی که امروز دوشنبه در وزارت ورزش برگزار گردید با اشاره به شرایطی که در جامعه ایجاد شده است گفت: برای این که بتوانیم...

21 خرداد 1400

هتل ها تعطیل نشدند

با اعلام محدودیت برخی مشاغل همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، رییس جامعه هتلداران ایران گفت: هتل ها و سایر اقامتگاه های رسمی همچنان باز خواهند ماند.

13 اردیبهشت 1400

مشمولان سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایند

براساس اطلاعیه شماره یک سهام عدالت اعلام شده است: سهامداران مشمول سهام عدالت نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) به آدرس www.sejam.ir اقدام نمایند.

7 اردیبهشت 1400

آمار کرونا در ایران آدینه 6 فروردین 1400؛ فوت 81 بیمار و شناسایی 7980 مورد جدید

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز یک میلیون و 838 هزار و 803 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 81 نفر دیگر از بیماران مبتلا به این ویروس در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 62 هزار و 223 نفر رسید.

5 اردیبهشت 1400

یارانه سال آینده 2 برابر می شود

به گزارش خبرنگاران، در جلسه عصر امروز کمیته مصارف تبصره 14 کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس مدل پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی برای سال آینده تعیین شد. براین اساس قرار است مجلس یارانه نقدی و معیشتی را ادغام و با اضافه کردن برخی منابع دیگر، یارانه جدیدی به...

3 اسفند 1399

نتایج غافلگیرکننده انتخابات کویت، تغییر در 60 درصد کرسی&zwnjها

نتایج انتخابات نشان دهنده تغییر در 60 درصدی کرسی ها و ورود 21 نماینده جدید که سابقه نمایندگی نداشته اند به صحن مجلس کویت است.

16 دی 1399

توضیحات وکیل پرسپولیس درباره ارسال پاسخ باشگاه به کمیته استیناف AFC

وکیل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت تیم فوتبال النصر عربستان و لایحه دفاعی پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

24 آذر 1399

خبرنگاران معاون اول رییس جمهوری اقدامات ستاد مبارزه با کرونا البرز را آنالیز کرد

کرج - خبرنگاران - معاون اول رییس جمهوری امروز پنجشنبه طی تماس تلفنی با استاندار البرز با اخذ گزارشی دقیق به آنالیز فرایند اقدامات ستاد استانی مبارزه با کرونا پرداخت.

3 اردیبهشت 1399

اجرای 50 درصد مصوبات عمران شهری، کرمان متحول می گردد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رزم حسینی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهری کرمان، با اشاره به اجرایی شدن 50 درصد مصوبات عمران شهری گفت: با اقداماتی که در حوزه شهری کرمان در حال اجرا است تا چند سال آینده شاهد چهره ای متفاوت از این شهر خواهیم بود.

26 فروردین 1399

نماینده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد، باید به مردم وصل شود

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشند، باید به مردم وصل شوند.

3 فروردین 1399