استقرار اتوبوس غربالگری سرطان در تهران ، مردم برای دریافت مشاوره درباره سرطان های به این منطقه ها مراجعه نمایند

به گزارش وبلاگ بیا ببین، شهردار منطقه 19 از استقرار اتوبوس غربالگری سرطان در روز سه شنبه 26 مهر ماه همزمان با ماه جهانی ارتقاء آگاهی بانوان در مورد سرطان سینه از ساعت 9 تا 14 مقابل مترو عبدل آباد اطلاع داد.

استقرار اتوبوس غربالگری سرطان در تهران ، مردم برای دریافت مشاوره درباره سرطان های به این منطقه ها مراجعه نمایند

به گزارش وبلاگ بیا ببین، تورج فرهادی در مورد خدمات اتوبوس غربالگری سرطان اضافه کرد: با هدف ارتقای سلامت شهروندان، خدمات غربالگری سرطان با مشارکت پژوهشکده سرطان معتمد ارائه می گردد.

او ادامه داد: کارگاه های آموزشی و راهکارهای پیشگیری از سرطان با مشارکت مراکز بهداشت جنوب تهران در سرای محلات و مساجد با موضوع سرطان های شایع در بانوان، نحوه انجام غربالگری برای پیشگیری از سرطان، سبک زندگی و تاثیر آن در کنترل سرطان برگزار می گردد.

به گفته این مسئول متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درخصوص سرطان های شایع می توانند به مراکز بهداشت مستقر در سراهای محلات خانی آباد شمالی، شریعتی جنوبی، شکوفه و نعمت آباد مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقرار اتوبوس غربالگری سرطان در تهران ، مردم برای دریافت مشاوره درباره سرطان های به این منطقه ها مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار اتوبوس غربالگری سرطان در تهران ، مردم برای دریافت مشاوره درباره سرطان های به این منطقه ها مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید