داروهای کووید 19 به اندازه کافی در سطح داروخانه ها توزیع شده است خبرنگاران

به گزارش وبلاگ بیا ببین، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، به ارائه گزارشی از شرایط داروخانه های تابعه دانشگاه پرداخت.

داروهای کووید 19 به اندازه کافی در سطح داروخانه ها توزیع شده است خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی برگزاری دانشجو، فاطمه فتحی، گزارشی از جمع بندی جلسات کمیسیون ماده 20 در سال 99 ارائه کرد و گفت: حدود 1150 داروخانه در استان تهران تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران است که معادل 40 درصد کل داروخانه های استان را تشکیل می دهد.

وی با اعلام اینکه حدود 116 داروخانه به صورت شبانه و روزی فعالیت دارند، اضافه نمود: داروخانه های شبانه روزی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهر تهران 26 درصد و در سطح شهرستان ها 36 درصد رشد داشته است.

فتحی با اشاره به انجام 341 بازرسی از داروخانه های بیمارستانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 99، ادامه داد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران در دوران کرونا عملکرد خوبی داشته است و داروهای لازم برای کنترل کووید 19 به اندازه کافی در سطح داروخانه ها توزیع شده است.

وی به طراحی سامانه جدید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره نمود و اضافه نمود: این سامانه با هدف اصلاح و بهبود فرآیندهای موجود در معاونت راه اندازی شده است.

فتحی گفت: این سیستم خود ارزیابی شامل بخش های مختلف نظر سنجی مراجعین، ویژه پرسنل، کلیپ های آموزشی و معرفی معاونت غذا و دارو و…، است که در راستای استفاده بهینه از زیر ساخت های فناوری ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داروهای کووید 19 به اندازه کافی در سطح داروخانه ها توزیع شده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروهای کووید 19 به اندازه کافی در سطح داروخانه ها توزیع شده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید