آیفون و سامسونگ از این گوشی تازه وارد شکست خوردند، عکس

به گزارش وبلاگ بیا ببین، زومیت نوشت: گوشی میت 60 پرو پلاس هواوی در آزمون دوربین DxOMark نتایج شگفت انگیزی را رقم زد و قوی تر از رقبا ظاهر شد.

آیفون و سامسونگ از این گوشی تازه وارد شکست خوردند، عکس

هواوی میت 60 پرو پلاس در آزمون دوربین DxOMark جایگاه برتر این رتبه بندی را کسب نموده است. Huawei Mate 60 Pro Plus برای نشستن در صدر جدول گوشی های برتر، رقبایی همانند آیفون 15 پرو مکس، پیکسل 8 پرو و اوپو فایند X6 پرو را پشت سر گذاشت.

پرچم دار نو هواوی در آزمون دوربین DxOMark گوی رقابت را از هواوی P60 پرو ربوده و با کسب امتیاز 157، یک پله بالاتر از این گوشی ایستاده است.

اکنون گوشی هواوی میت 60 پرو پلاس در دسته بندی دوربین، در جایگاه برترین گوشی قرار گرفته است و به نظر می رسد این جایگاه را مدیون عملکرد دوربین اصلی و قابلیت لرزش گیر اپتیکال آن است که در شرایط نوری مختلف، تصاویر بسیار خوبی را ثبت می نماید.

  • میمون های فضانورد ایرانی 12 سال پس از پرتاب کجا هستند؟/ عکس

دوربین گوشی Mate 60 Pro Plus هواوی گزینه ای عالی برای ثبت تصاویر محبت آمیز و خانوادگی به شمار می آید. دیافراگم متغیر دوربین به کاربر اطمینان می دهد که همه افراد حاضر در عکس قرار است از نتیجه تصویر راضی باشند و رنگ پوست افراد را حتی در شرایط کم نور، بسیار طبیعی ثبت می نماید.

دوربین فوق عریض گوشی یادشده به کاربر یاری می نماید تا عکس هایی وسیع با جزئیات باکیفیت بگیرد. زوم دوربین نیز در تمامی فاصله ها عملکردی چشمگیر دارد و از ثبت هیچ جزئیاتی چشم پوشی نمی نماید.

دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس در شرایط کم نور، برای ثبت ویدئوها با محدودیت هایی جزئی دست وپنجه نرم می نماید.

قیمت گوشی میت 60 پرو پلاس هنوز معین نیست؛ اما باتوجه به اینکه مدل پایه این سری 900 دلار قیمت دارد، شایعات از قیمت 1200 دلاری این محصول خبر می دهند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون و سامسونگ از این گوشی تازه وارد شکست خوردند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون و سامسونگ از این گوشی تازه وارد شکست خوردند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید