همایشها و نمایشگاه ها

بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد.

30 بهمن 1402

مخبر: عزم دولت برای خودکفایی در کاغذ و نوشت افزار داخلی جدی است

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با حضور در محل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از نمایشگاه ایران نوشت بازدید کرد و در تبادل نظر با تولیدکنندگان و خریداران، شرایط بازار لوازم التحریر را در آستانه شروع سال تحصیلی تازه مورد آنالیز قرار داد.

31 شهریور 1402

استقبال بنگاه های مالی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه های مالی و استارت آپ های کشور بود.

6 تیر 1402

برای پررنگ شدن نقش صنایع دستی در زندگی امروزی چه باید کرد؟

بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که برای پررنگ شدن نقش صنایع دستی در زندگی امروزی چه باید کرد؟

17 فروردین 1402

مشارکت جامعه محلی اقتصاد گردشگری قشم را رونق داد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد کشور گفت: با برنامه ریزی و همراهی جامعه محلی، اقتصاد جزیره قشم در حوزه گردشگری رونق گرفته و اندازه بیکاری به حداقل رسیده است.

14 بهمن 1401

چری تیگو 7 تازه، محصول تازه مدیران خودرو، معرفی گردید

صفحه رسمی شرکت مدیران خودرو در اینستاگرام تصاویری از بدنه خودرویی تازه را به اشتراک گذاشته است که ظاهر متفاوتی دارد. ‫نسل دوم چری تیگو 7 که سال 2019 میلادی در نمایشگاه خودروی گوانجو و به عنوان مدلی مفهومی رونمایی شده بود، با اندکی تغییرات ظاهری در مدل...

8 مرداد 1401

قوی ترین موتور سه سیلندر معرفی شد ؛ موتور سه سیلندر تارا چگونه است؟

موتور سه سیلندر پاشش مستقیم، به عنوان قوی ترین موتور سه سیلندر در خانواده موتور سه سیلندر بنزینی ایران خودرو در حاشیه دوازدهمین همایش موتورهای درون سوز و نفت معرفی گشت.

15 تیر 1401

حضور نه چندان قدرتمند ایران در اکسپو دبی

ایسنا/ این خبر پیرامون حضور نه چندان قدرتمند ایران در اکسپو دبی برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

14 تیر 1401

برگزاری همایش ایران شناسی استان ها ویژه همدان

سومین همایش ملی ایران شناسی استان ها با موضوع تاریخ، فرهنگ و هنر استان همدان خردادماه در #تهران برگزار می شود.

10 تیر 1401

برنامه های هفته میراث فرهنگی استان اردبیل معین شد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برنامه های هفته میراث فرهنگی استان اردبیل تعیین شد.

5 تیر 1401

معرفی هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ، 5 ستاره

هتل تایتانیک دلوکس بلک | Titanic Deluxe Golf Belekهتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی بسیار مجلل در ناحیه بلک شهر آنتالیا در کشور ترکیه است. هتل متعلق به مجموعه هتل های تایتانیک است و پس از موفقیت هتل تایتانیک لارا ساخته شده و به تازگی افتتاح شده است. موقعیت قرار گیری هتل...

28 خرداد 1401

اوپو از فناوری شارژ سریع 150 وات SuperVOOC رونمایی کرد

همان طور که احتمالا می دانید شرکت اوپو چند روز پیش از گوشی های پرچم دار فایند X5 و فایند X5 پرو رونمایی کرد که هر دو گوشی از شارژر پرسرعت 80 واتی پشتیبانی می نمایند. دیروز اما این شرکت در نمایشگاه MWC سال 2022 از فناوری شارژ سریع نو 150 واتی SuperVOOC خود رونمایی کرد...

26 خرداد 1401

دهم اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکس همه جا در دسترس

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، دومین دوره مسابقه عکس همه جا در دسترس با هدف بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاوردهای آن به وسیله مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در حال برگزاری است.

24 خرداد 1401

نمایشگاه گیمزکام 2022 بعد از 2 سال دوباره حضوری برگزار می گردد

انجمن بازی و نمایشگاه کلن خاطرنشان کرد که نمایشگاه گیمزکام 2022 به صورت حضوری از 24 تا 28 اوت 2022 (2 شهریور تا 6 شهریور) در کلن برگزار خواهد شد.

22 اردیبهشت 1401

پاسخ به (تمام) سوالاتی که همواره دوست داشتید از خلبان ها بپرسید!

پرسش و پاسخ با خلبان هواپیماپرواز و سفر هوایی برای خیلی از ما هنوز هم جذابیت های خاص خود را دارد. مهم نیست که تا به حال بارها با هواپیما سفر نموده باشیم، با این حال هنوز هم این نوع سفر برایمان جالب است و دوست داریم در خصوصش بیشتر بدانیم. خلبان هواپیما یا...

29 فروردین 1401

10 آکواریوم برتر جهان کدامند؟

آکواریوم های بسیار زیادی در سراسر جهان فعالیت می نمایند که با ارائه نمایشگاه های مهیج و آموزنده، بازدیدنمایندگان را با جهانیی دیگر آشنا می نمایند؛ اما واقعاً کدام یک از آن ها جزو بهترین آکواریوم های جهان هستند؟

25 فروردین 1401

برج های سئول؛ شگفتی تازه در معماری

کره جنوبی کشوری مدرن و پیشرفته ای است. دیگر برای مهندسان این کشور ساخت آسمان خراش های بلند مجذوب کننده نیست و در پی ساختن بناهای رفته اند که بسیار شگفت انگیز است.

10 اسفند 1400

راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در کرمان آنالیز شد

رئیس اتاق کرمان گفت: در اولین اقدام، اتاق کرمان و شهرداری باید بتوانند شهر را به عنوان مقصد گردشگران در تورهای داخلی و بین المللی بگنجانند که تا به امروز هر چه کوشش شده کرمان نتوانسته به مثلث گردشگری فارس، اصفهان و یزد بپیوندد.

5 بهمن 1400

معروف ترین محله های دبی

در شهری به مجذوب کنندهیت دبی، محله های جالب و محبوبی که مردم محلی و گردشگران را به خود جذب کنند کم نیستند. از محله های هنری گرفته تا شیک و اعیان نشین، برای هر سلیقه ای محله های مجذوب کننده وجود دارد. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با...

20 دی 1400

احتمال ملاقات مجدد پوتین و بایدن تا خاتمه امسال

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو از ملاقات احتمالی پوتین و بایدن تا انتها امسال میلادی اطلاع داد.

25 آبان 1400
تعداد: (42)