خودرو

اعلام ساعت کار و تعطیلات موزه های دفینه در نوروز 1403

همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آمادگی موزه های این گروه برای میزبانی از بازدیدکنندگان، مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران همه روزه در ایام عید از ساعت 9 تا 18 باز است. این موزه به تازگی ایوان کالسکه و گذر پلاک را هم به مجموعه خود اضافه نموده است.

2 فروردین 1403

راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!

در یک تصادف شدید یک خودروی نیسان سانی زیر یک کامیون گیر افتاده اما در کمال ناباوری راننده بدون هیچ آسیبی از ماشین بیرون می آید.

22 اسفند 1402

مهندسی پرامپت چیست؟

درک مدل های بزرگ هوش مصنوعی و نحوه رفتار آنها یک هنر است. هنری که با پاسخ به این سوال به حد اعلای خود می رسد که مهندسی پرامپت چیست؟ حتی ماهرترین متخصصان فنی نیز می توانند با توانایی های غیرمنتظره مدل های زبان بزرگ (LLM) که بلوک های اساسی سازنده چت ربات های...

23 خرداد 1402

هیوندای اکستر؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری هندی

هیوندای اکستر که فاصله نسبتا زیادی نیز از سطح زمین دارد با توجه به شرایط جاده های ناهموار هند طراحی شده است. استفاده از گلگیرهای حجیم، تم دو رنگ سقف و چراغ های اصلی ال ئی دی در قسمت جلو از جمله مواردی است که کوشش شده تا جذابیت های آفرودی در یک مجموعه...

20 اردیبهشت 1402

دنا اتوماتیک در آستانه میلیاردی شدن!

بازار خودرو آخرین روز معاملاتی هفته را با ثبات به سرانجام رساند.

21 بهمن 1401

طبیعت گردی آخر هفته ، سفری یک روزه به روستای شهرستانک

اگر ساکن مرکز هستید و از فضای دود و دم و سر و صدا شهر خسته شدید، تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی برای سفرهای یک روزه، فرار از شلوغی های شهر و پناه بردن به دامان طبیعت است، اگر فکر میکنید وقت کافی برای سفر در اختیار ندارید، مقصدی نزدیک و زیبایی رو به شما معرفی...

4 بهمن 1401

بروزرسانی وانت افسانه ای و بادوام تویوتا، عکس

گجت نیوز نوشت: نسخه برقی پیکاپ ژاپنی افسانه ای تویوتا هایلوکس به زودی راهی بازار می گردد.

3 بهمن 1401

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه 18 دی 1401

قیمت ساینا S، ساینا دنده ای و کوییک دنده ای امروز یکشنبه 18 دی نسبت به معاملات دیروز یک تا سه میلیون کاهش پیدا کرده است.

22 دی 1401

بهترین مقاصد سفرهای اکوتوریسم در جهان که باید آنها را دید.

محبوبیت گردشگری بویژه به سبک اکوتوریسم بطور پیوسته در بین مردم رو به افزایش است. اکوتوریسم نوعی سفر و بازدید زیست محیطی مسئولانه از منطقه ها بکر جهان است. کشورهای بسیار تلاش خود را برای حفظ و حفاظت از محیط طبیعی خود نه تنها برای جذب گردشگران بیشتر بلکه...

17 دی 1401

چگونه نشانگرهای سرعت سنج و هشدارهای دوربین نقشه گوگل را فعال کنیم؟

اخیرا گوگل نشانگرهای سرعت سنج و هشدارهای دوربین را روی سیستم نقشه های خود فعال نموده است. اما هنوز هم بسیاری از کاربران روش بنابراین مطمئن شوید که آنها را نیز آنالیز می کنید.

1 دی 1401

عکس ، رونمایی آئودی از یک شاسی بلند پرچمدار

عصرایران نوشت: آئودی از شاسی بلند پرچمدار خود رونمایی کرد. خودرویی با نام کیو8 ئی-ترون مدل 2023 که طراحی بسیار مجذوب کننده و بی نقصی را همراه دارد.

19 آبان 1401

عکس ، چند مهارت ویژه برای شناختن ماشین رنگ شده تا کلاه سرتان نرود!

دیجیاتو نوشت: بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده بسیار داغ است و از این رو ضروری است تا مصرف کنندگان تکنیک های تشخیص رنگ شدگی خودرو را به خوبی آموخته باشند.

9 آبان 1401

12 اصل مهم شیک پوشی که هر مردی باید بداند

قوانین زیادی برای شیک پوشی مردان و زنان مطرح می گردد. بیشتر این قوانین، صرفا روی تجربه های شخصی بیان می شوند و ممکن است از فردی به فرد دیگر، متفاوت باشند. اما برخی قوانین، بارها امتحان شده اند و تاثیر خود را نشان داده اند. اگر دوست دارید مردی شیک پوش باشید،...

1 آبان 1401

کندوان از ساعت 15 یک طرفه می گردد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد مرزن آباد از ساعت 12 امروز، گفت: محور کندوان کندوان از ساعت 15 تا 24 امروز از راستا شمال به جنوب به صورت یک طرفه خواهد بود.

8 مهر 1401

واکنش به خبر جا به جایی نیرو های امنیتی با خودرو های آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از 25 خودروی آتش نشانی طی ناآرامی های روز های اخیر اطلاع داد و گفت: متاسفانه یک خودروی آتش نشانی تهران به طور کامل آتش زده شد و از بین رفت.

3 مهر 1401

چطور به زمین کمک کنیم؟

دلمان می خواهد کاری برای زمین انجام دهیم.زمینی که بخشنده است و هر چه دارد، بی دریغ در اختیارمان گذاشته. احتیاجی نیست کار بزرگی انجام دهیم، گاهی چند گام کوچک تاثیر بزرگی خواهدداشت؛ اگر همه با هم گام برداریم.

24 شهریور 1401

برترین منطقه ها برای قایق سواری در ترکیه

در این مقاله از معرفی جاهای دینی ترکیه درباره قایق سواری در ترکیه و برترین منطقه ها مناسب برای سفر با قایق در ترکیه سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به کشو ترکیه را دارید تا آخر این مقاله با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید

17 شهریور 1401

تجربه هیجان انگیز پرواز، با پاراگلایدر در ایران

در این مقاله قصد داریم تجربه پرواز با پاراگلایدر را توصیف کرده و با مهم ترین سایت های پرواز با پاراگلایدر در ایران آشنا شویم.

12 شهریور 1401

چمنزارتان را برای بهار آماده کنید

فرقی ندارد یک زمین یک هکتاری یا یک تکه کوچک از باغچه تان را چمن کاشته اید، با رسیدن بهار باید این چمنزار را سر و سامان دهید.

19 مرداد 1401

مرداب های کرالا ، سفری به بهشت زیبای هند

مرداب های کرالا در جنوب هند در استان کرالا -درخط ساحلی مالابار- واقع شده اند. معروفیت آن ها به خاطر نخلستان های بکر در کنار کانال های آب و مزارع پلکانی، کوهستان های زیبا، انواع نارگیل ها، ادویه جات و هنر است. شبکه ای از کانال های آب، مرداب ها، رودخانه...

15 مرداد 1401
تعداد: (93)