پزشک در منزل شمال تهران

به گزارش وبلاگ بیا ببین، رپرتاژ آگهی - پیشرفت تکنولوژی تغییر زیادی در سبک زندگی مردم به وجود آورد. این تغییرات در حوزه پزشکی هم قابل توجه بود و این رشته مهم هم تحت تاثیر تحولات دنیا نهاده شد. از هزاران سال قبل خدمت پزشک در منزل بین مردم دنیا رواج داشت، البته نه به شکلِ امروزی آن. قدیم ها اگر یک بیمار حالش به قدری وخیم بود که امکان مراجعه حضوری به طبیب شهر را نداشت، طبیب خودش بر بالین بیمار حاضر می شد و او را معالجه می کرد. هوم کا این خدمت قدیمی را در بستر آنلاین اجرا نموده و به شکلی مدرن خدمتِ پزشک در منزل شمال تهران را به مردم ایران ارائه می نماید.

پزشک در منزل شمال تهران

احتیاج به پزشک در منزل شمال تهران

ممکن است به دلایلی متعددی احتیاج به حضور پزشک در منزل خودمان داشته باشیم. گاهی مریضی و کسالت به بیمار اجازه نمی دهد از خانه خارج شده و به پزشک مراجعه کند. یا ممکن است جابه جا کردن بیمار برای او خطرناک باشد. در این حالت مراجعه پزشک در منزل شمال تهران راه حل مناسبی به نظر می آید.

شلوغی خیابان شمال تهران و خیابان های اطراف آن یکی دیگر از دلایلی است که اشخاص را ترغیب می نماید کمتر از خانه بیرون بزنند. چون ممکن است ساعت ها وقت باارزششان را در ترافیک داخل شهر هدر بدهند. آلودگی هوای تهران که در بیشتر مناطق آن مثل پیروی هم وجود دارد و برای تمام گروه های سنی مخصوصا گروه های حساس خطرناک است، یکی دیگر از دلایل خانه ماندن و استفاده از خدمت پزشک در منزل شمال تهران به حساب می آید.

همه گیری ویروس کووید19 (کرونا) در سال 1398 را شاید مهم ترین دلیل تمایل مردم به خانه ماندن دانست. همه می دانیم که این ویروس چقدر واگیر بوده و تا چه اندازه خطرناک است. مخصوصا برای افراد میانسال و کسانی که بیماری زمینه ای دارند. اگر کسی که در خانه احساس ناخوشی دارد را به مراکز درمانی مثل بیمارستان و کلینیک ها ببرید، احتمال انتقال بیماری و مبتلا شدن این فرد بیشتر می گردد. مشخص نیست تا چه زمانی ویروس کرونا مهمان جهان و کشور ما باشد، با توجه به جهش هایی هم که در آن ایجاد شده (مثلا کرونای انگلیسی) در حال حاضر بهترین کار ماندن در خانه و کمتر کردن رفت و آمدها است.

وقت انسان ها بسیار باارزش است. به قول خیلی از افراد پیروز باارزش ترین دارایی انسان زمان است. می دانید در مراجعه حضوری به مراکز درمانی چقدر از وقت خود را در صف های طولانی، کسل نماینده و پر از استرس می گذرانید؟ با درخواست پزشک در منزل شمال تهران این زمان را برای خودتان می خرید. چون زمان مراجعه پزشک به منزل را شما مشخص می کنید.

گاهی شخص احساس ناخوشی داشته و مطمئن نیست که این علائم را باید با کدام پزشک در میان بگذارد. در این حالت مشاوران هوم کا با صبر و حوصله هدایت های لازم را خدمت بیمار یا خانواده او ارائه می نمایند تا با خیال راحت بهترین انتخاب را داشته باشد.

خدمات پزشک در منزل شمال تهران

اگر می خواهید در منزل درمان خود را دنبال کنید، باید خیالتان از سرویسی که این خدمت را ارائه می نماید، راحت باشد. هوم کا با احتیاجسنجی دقیق تقریبا تمام خدمات ویزیت پزشک در منزل را تحت پوشش قرار داده است. می توانیم این خدمت را به دو گروه اصلی تقسیم کنیم:

1 - پزشک عمومی در منزل شمال تهران

خدمت پزشک عمومی یکی از محبوب ترین خدمات پزشکی در منزل هوم کا است. اگر احساس ناخوشی دارید و مطمئن نیستید که دلیل آن چیست یک پزشک عمومی با معاینه شما به خوبی این موضوع را تشخیص خواهد داد و در صورت احتیاج شما را به پزشک متخصص ارجاع می دهد. پس در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین وظایف پزشک عمومی تشخیص بیماری است. قدم اول تشخیص هر بیماری باید پزشک عمومی باشد. وزارت بهداشت در کوشش است که این فرهنگِ درست را بین مردم رایج کند و قدم های مثبتی در این زمینه برداشته است.

پزشک عمومی انتخاب مناسبی برای درمان سرماخوردگی، بیماری های مزمن تنفسی، حساسیت های فصلی و غیره می باشد. پزشک در منزل شمال تهران با تجویز داروهای مناسب و ارائه مشاوره های لازم کارهای لازم را برای درمان بیماری شما انجام می دهد. یکی دیگر از وظایف پزشک عمومی پیشگیری است. این پزشکان با ارائه راه حلهای مناسب از ابتلای شما به بیماری های دیگر جلوگیری می نمایند.

2 - پزشک متخصص در منزل شمال تهران

یکی دیگر از خدمات هوم کا خدمتِ پزشک متخصص یا فوق متخصص در منزل شمال تهران است. این پزشکان در رشته خود صاحب نظر هستند و برای درمان پیشرفته و بلندمدت انتخاب مناسبی به حساب می آیند. بعضی از تخصص ها که در هوم کا بیشتر از همه محبوب هستند را مشاهده کنید:

** متخصص عفونی : به تشخیص و درمان انواع عفونت ها مثل عفونت های تنفسی، گوارشی و غیره می پردازد.

** متخصص داخلی: به بخش های مختلف بدن و عملکرد آنها تسلط دارد.

** متخصص قلب و عروق: به تشخیص و درمان بیماری های مربوط به قلب می پردازد.

** متخصص روانپزشکی: به تشخیص و درمان اختلالات روانی می پردازند.

** تخصص ارتوپدی: تخصص آنها در سیستم حرکتی بدن است.

** متخصص گوش و حلق و بینی: به درمان اختلالات مربوط به گوش، بینی، سر و گردن، حنجره و می پردازد.

اگر راجع به خدمات پزشک متخصص در منزل شمال تهران سوالی دارید، می توانید با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

مزایای پزشک در منزل شمال تهران

مزایای استفاده از پزشک در منزل شمال تهران بسیار زیاد است. اگر بخواهیم این موارد را لیست وار ارائه کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

** در ترافیک سنگین شهر تهران گرفتار نمی شوید.

** هوای آلوده تهران را تنفس نمی کنید.

** برای بیمارانی که جا به جایی آنها سخت است، انتخاب ایده آلی به حساب می آید.

** احتمال ابتلای بیمار به کرونا و سایر بیماری های واگیردار وجود ندارد.

** احتیاجی به حضور در کلینیک درمانی و صف های طولانی آنجا را ندارد.

تعرفه پزشک در منزل شمال تهران چقدر است؟

مشخص این عدد به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال کیفیت کار پزشک یا تجهیزاتی که او استفاده می نماید نقش مهمی در مشخص قیمت دارد. هوم کا سیاست شفافی در ارائه قیمت ها پیش گرفته و به شما تضمین می دهد که تعرفه پزشک در منزل شمال تهران کاملا منطقی و منصفانه باشد. تعرفه و قیمت این خدمت بستگی به پارامترهای مختلفی دارد که می توانید با تماس تلفنی از آنها آگاه شوید و از قیمت قطعی درمان خود آگاه شوید.

نحوه ثبت درخواست پزشک در منزل شمال تهران در هوم کا به چه شکل است؟

فرآیند درخواست پزشک در منزل شمال تهران به شکلی ساده طراحی شده است. برای انجام این کار کافیست وارد سایت هوم کا با آدرسِ homeca.ir شوید. وارد قسمتِ خدمات شده و از قسمتِ خدمات درمانی پزشک را انتخاب کنید. در قدم بعد کافیست دکمه ثبت درخواست رایگان را فشار دهید تا در فرآیند چندقدمی سوالاتی از شما پرسیده گردد.

در قدم با توجه به جنسیت بیمار خود می توانید جنسیت پزشک را مشخص کنید. (خانم یا آقا) ما می دانیم این موضوع برای افراد زیادی مهم است و این نکته را در فرآیند درخواست مدنظر قرار داده ایم. در مرحله بعد سن و سال تقریبی مریض خود را از 5 گروه تعریف شده مشخص می کنید.

در قدم سوم بهتر است توضیحات بیشتری درباره علائم و بیماری خود بنویسید تا فرآیند مشخص پزشک را آسان کند، همچنین می توانید مدارک پزشکی یا فایل های مورد نظر خود را از این بخش برای ما ارسال کنید. در قدم بعد با توجه به زمان بندی و برنامه خودتان تاریخ و ساعت مراجعه پزشک در منزل شمال تهران را مشخص کنید. در قدم بعد اطلاعات شما مثل نام و نام خانوادگی، شهر و آدرس شما آنالیز می گردد. با مشخص کردن این گزینه درخواست شما نهایی شده و در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما برای پیگیری درخواست با شما تماس خواهند گرفت.

پزشک در منزل شمال تهران با هوم کا

هوم کا یکی از شرکت های فعال در حوزه درمانی و مراقبت در محل است که با شعار دستیار مراقبت و درمان در منزل خدمات متنوع و باکیفیتی ارائه می نماید. از جمله خدمات هوم کا می توان به سرویس پزشک در پرند و تهران سرویس هوم کا توسط نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده و مدیریت می گردد.

رابط کاربری سایت بسیار زیبا بوده و هر کسی می تواند با آن تعامل داشته باشد. یک تیم مشاوره و پشتیبانی قدرتمند آماده هستند که سوالات شما را پاسخ دهند و تجربه خوبی برایتان به ارمغان بیاورند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که پزشکان هوم کا همگی تایید صلاحیت شده و از نظر اخلاقی و دانش فنی جزو بهترین پزشکان کشور هستند.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "پزشک در منزل شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک در منزل شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید