هشدار AFC به باشگاه ها، دوربین مربیان متخلف در لیگ قهرمانان آسیا مصادره می گردد

به گزارش وبلاگ بیا ببین، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد که مقررات مربوط به فیلمبرداری از روی سکو ها را زیر پا نگذارند.

هشدار AFC به باشگاه ها، دوربین مربیان متخلف در لیگ قهرمانان آسیا مصادره می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بیا ببین، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده است که دوربین های کادر فنی تیم های شرکت نماینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در صورت عدم رعایت قوانین مصادره می نماید و بعلاوه جرایم اداری و اقتصادی هم مشمول این تیم ها خواهد شد.

مسئول بررسی و فیلمبرداری باشگاه ها موظف است جلیقه ای که به وسیله مسئول رسانه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا توزیع می گردد را بر تن کند. این فرد بعلاوه باید با مسئول رسانه ای AFC برای اختصاص مکان مناسب فیلمبرداری و امضای فرمی مبنی بر اینکه تصویربرداری فقط برای اهداف فنی تیم است در ارتباط باشد.

باشگاه ها حق ندارند از این فیلم ها و تصاویر به منظور بهره برداری تجاری یا غیر تجاری استفاده نمایند و هرگونه تخلف از قوانین، نقض جدی حقوق رسانه ای AFC خواهد بود که با مجازات و جریمه روبرو می گردد.

در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ایران دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان حضور دارند. مسابقات منطقه غرب آسیا به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هشدار AFC به باشگاه ها، دوربین مربیان متخلف در لیگ قهرمانان آسیا مصادره می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار AFC به باشگاه ها، دوربین مربیان متخلف در لیگ قهرمانان آسیا مصادره می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید