ایراندوست: حمایت ها ادامه داشته باشد، تیم ملی بانوان به جام جهانی صعود می نماید

به گزارش وبلاگ بیا ببین، سرمربی تیم ملی بانوان ایران وعده داد در صورت تداوم حمایت های فدراسیون فوتبال، شاگردانش راهی جام جهانی بانوان خواهند شد.

ایراندوست: حمایت ها ادامه داشته باشد، تیم ملی بانوان به جام جهانی صعود می نماید

به گزارش وبلاگ بیا ببین، تیم ملی فوتبال بانوان ایران مهر ماه سال جاری و برای نخستین بار، صعود خود را به جام ملت های آسیا قطعی کرد و از روز پنجشنبه هفته جاری وارد این مسابقات می گردد. بانوان کشورمان در گروه A رقابت ها حضور دارند.

مریم ایراندوست در گفت وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره شرایط شاگردانش برای شروع جام ملت های آسیا گفت: بابت نتایجی که گرفته ایم، راضی ترین فرد دنیا هستم، اما از لحاظ فنی فضای زیادی برای پیشرفت داریم. کوشش می کنیم این کمبودها را در اردوهای تمرینی خود رفع کنیم تا در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم.

وی با انتقاد از دیدگاه های منفی نسبت به فوتبال بانوان گفت: من 42 ساله شده ام و همچنان از من می پرسند چرا یک دختر فوتبال بازی می نماید. دختر بهتر است قرمه سبزی درست کند! همه ایرانیان، فیلم ها و تصاویر ما را دیده اند و مطمئنم که همه درباره فوتبال بانوان ایران اطلاعات لازم را دارند.

سرمربی تیم ملی بانوان با ابراز امیدواری به ساماندهی شرایط برای بانوان ایران در سایر رده ها توضیح داد: قرار داشتن در میان 12 تیم برتر آسیا و شرکت در معتبرترین تورنمنت فوتبال ملی بانوان، تأثیر مثبتی بر فوتبال بانوان ایران دارد. انتظار دارم که با برنامه ریزی مناسب، تیم های ملی بانوان ما در سایر رده های سنی سازماندهی شوند و برنامه پنج ساله ای برای رشد و توسعه آن اجرا گردد. اگر حمایت فدراسیون فوتبال و مردم ایران ادامه داشته باشد، قول می دهم که در پنج سال آینده به جام دنیای بانوان صعود می کنیم.

برنامه دیدارهای تیم ملی بانوان ایران در جام ملت های آسیا 2022 به توضیح زیر است:

پنجشنبه 30 دی

ایران - هند، ساعت 17:30، استادیوم پاتیل بمبئی نو

یکشنبه 3 بهمن

ایران - چین، ساعت 13:30، استادیوم بمبئی آره نا

چهارشنبه 6 بهمن

چین تایپه - ایران، ساعت 17:30، استادیوم پاتیل بمبئی نو

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایراندوست: حمایت ها ادامه داشته باشد، تیم ملی بانوان به جام جهانی صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراندوست: حمایت ها ادامه داشته باشد، تیم ملی بانوان به جام جهانی صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید