مخبر: عزم دولت برای خودکفایی در کاغذ و نوشت افزار داخلی جدی است

به گزارش وبلاگ بیا ببین، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با حضور در محل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از نمایشگاه ایران نوشت بازدید کرد و در تبادل نظر با تولیدکنندگان و خریداران، شرایط بازار لوازم التحریر را در آستانه شروع سال تحصیلی تازه مورد آنالیز قرار داد.

مخبر: عزم دولت برای خودکفایی در کاغذ و نوشت افزار داخلی جدی است

به گزارش فارس، مخبر در این بازدید ضمن ابراز خشنودی از استقبال خوب تهرانی ها از فراوریات ایرانی، در مصاحبه با تعدادی از 200 فراوریکننده داخلی که در این نمایشگاه شرکت نموده بودند، شرایط فراوری انواع مختلف نوشت افزار و کالا های مرتبط را آنالیز کرد و برای برطرف بعضی مسائل آن ها قول مساعدت داد.

مخبر تأمین تمام کاغذ مورد احتیاج چاپ کتب درسی برای امسال در داخل کشور را یک موفقیت بزرگ خواند و اظهار امیدواری کرد با حمایت از فراوری کاغذ در داخل کشور، به زودی بتوان در زمینه تأمین کاغذ، به عنوان یک ماده اولیه مهم برای لوازم التحریر نیز خودکفا شد و قیمت ها را بهبود داد.

وی استقبال از این نمایشگاه و نوشت افزار ایرانی را نشانه ذائقه سازی مناسب براساس فرهنگ ایرانی اسلامی و بعلاوه قیمت گذاری و کیفیت مناسب دانست و از عزم جدی دولت برای حمایت و تداوم این شرایط اطلاع داد.

معاون اول رئیس جمهور در حین این بازدید با تعدادی از خریداران و شهروندان حاضر در نمایشگاه نیز به مصاحبه پرداخت و شرایط کیفیت، فراوانی و قیمت ها را در بازار لوازم التحریر جویا شد.

لازم به ذکر است، نهمین نمایشگاه ایران نوشت با حضور بیش از 200 مجموعه فراوریکننده ایرانی از یکشنبه 19 شهریور تا یکشنبه دوم مهر از ساعت 10 تا 22 در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حال برگزاری است.

منبع: فرارو

به "مخبر: عزم دولت برای خودکفایی در کاغذ و نوشت افزار داخلی جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر: عزم دولت برای خودکفایی در کاغذ و نوشت افزار داخلی جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید