عکس ، رونمایی آئودی از یک شاسی بلند پرچمدار

به گزارش وبلاگ بیا ببین، عصرایران نوشت: آئودی از شاسی بلند پرچمدار خود رونمایی کرد. خودرویی با نام کیو8 ئی-ترون مدل 2023 که طراحی بسیار مجذوب کننده و بی نقصی را همراه دارد.

عکس ، رونمایی آئودی از یک شاسی بلند پرچمدار

آئودی تریم اس آتشین خود را نیز برای این شاسی بلند در نظر گرفته که در واقع نسخه پرفورمنس آن محسوب می گردد.

آئودی کیو8 ئی-ترون در 2 ظرفیت برای باتری قابل سفارش است و البته در بخش پیشرانه نیز 3 تریم مختلف دارد.

تفاوت مدل استاندارد با اسپرت بک به شرایط ستون آخر تا خط آغاز صندوق عقب مربوط می گردد.

کیو8 50 ئی-ترون و مدل اسپرت بک همین خودرو از دو موتور الکتریکی با جانمایی یک موتور مرتبط با هر محور استفاده می نماید که مجموع خروجی این موتورهای الکتریکی 335 اسب بخار است و گشتاور نیز برابر با 664 نیوتن متر محاسبه شده است.

همانطور که مشاهده می کنید، آئودی حتی برای محصولات استاندارد خود پیشرانه های قدرتمندی را ارائه می دهد.

ظرفیت باتری 89 کیلووات ساعت است که برد حرکتی 491 کیلومتر را فراهم می نماید. این قابلیت پیمایش در مدل اسپرت بک به 505 کیلومتر افزایش می یابد.

در تریم کیو8 55 ئی-ترون و نسخه اسپرت بک آن اندازه خروجی به 402 اسب بخار افزایش یافته است. در این مدل بسته باتری نیز افزایش ظرفیت داشته و به 104 کیلووات ساعت رسیده است. برد حرکتی معادل 582 کیلومتر در نسخه عادی و 600 کیلومتردر نسخه اسپرت بک محاسبه شده است.

و اما قویترین تریم یعنی اس کیو8 ئی-ترون و مدل اسپرت بک آن از 3 موتور الکتریکی با جانمایی یک موتور در محور جلو و دو موتور در محور عقب استفاده می نمایند. مجموع خروجی پیشرانه اس کیو8 ئی-ترون برابر با 496 اسب بخار و گشتاور 973 نیوتن متر است. این تریم نیز از باتری 104 کیلووات ساعت بهره می برد. برد حرکتی نسخه ساده 494 کیلومتر و در مدل اسپرت بک 513 کیلومتر محاسبه شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، رونمایی آئودی از یک شاسی بلند پرچمدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونمایی آئودی از یک شاسی بلند پرچمدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید