روایت روزنامه ایران از ماجرای هنرستان صدر تهران

به گزارش وبلاگ بیا ببین، روزنامه دولت ماجرای مدرسه دخترانه صدر تهران را اینگونه روایت کرد: چند نوجوان بدون علت وارد مدرسه شدند و با سردادن شعار دانش آموزان را ترساندند.

روایت روزنامه ایران از ماجرای هنرستان صدر تهران

روزنامه ایران نوشت: عصر دیروز خبری مبنی بر کشته شدن یک دانش آموز دختر در هنرستان صدر واقع در خیابان سلسبیل تهران در فضای مجازی بویژه گروه های محلی منتشر شد. در این خبر آمده بود که پلیس به این مدرسه ورود نموده و یکی از دانش آموزان در درگیری کشته شده است!

پس از انتشار این شایعه، عده ای جلوی این هنرستان دخترانه در محله سلسبیل تجمع می نمایند و بعضی دیگر از جمله والدین نگران دانش آموزان، وارد مدرسه می شوند؛ عده ای از جوانان نیز بدون هیچ دلیلی با ورود به مدرسه، آغاز به شعار دادن و ترساندن دانش آموزان می نمایند.

کمی بعد مأموران پلیس محلی با هدف برطرف ترافیک و ایجاد نظم و امنیت به این نقطه اعزام می شوند و با حضور در مدرسه، ضمن مصاحبه با والدین برای تکذیب شایعه فضای مجازی، تجمع نمایندگان را از داخل هنرستان دخترانه متفرق می نمایند.

آموزش و پرورش نیز بیان کرد روز گذشته به دلیل داشتن موبایل به وسیله بعضی دانش آموزان و تأکید مدیر مدرسه برای بازرسی، درگیری میان تعدادی از دانش آموزان و والدین با مدیر هنرستان دخترانه شهید صدر تهران رخ داد.

هیچ دانش آموزی در این ماجرا فوت ننموده است. بعلاوه به دلیل ایجاد فضای ملتهب، تعدادی از دانش آموزان دچار استرس و افت فشار شدند که با حضور نیرو های اورژانس در محل به شرایط آن ها رسیدگی شد.

منبع: فرارو

به "روایت روزنامه ایران از ماجرای هنرستان صدر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت روزنامه ایران از ماجرای هنرستان صدر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید