راه اندازی دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان

به گزارش وبلاگ بیا ببین، دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان

دفتر گردشگری تایوان می خواهد با همکاری FOX SPORTS گردشگران را ترغیب به دوچرخه سواری در تایوان کند. از آنجایی که مسافران تایوان علاقه زیادی به گشت و گذار در این کشور دارند اداره گردشگری تایوان و FOX SPORTS دست به دست هم دادند تا کمپینی را راه اندازی نمایند که گردشگران بتوانند بدون هیچ مسئله ای به راحتی با دوچرخه در این کشور گشت و گذار نمایند. دوچرخه سواری در تایوان می تواند گزینه جذابی باشد این طور نیست؟ در ادامه این خبر خبرنگاران را همراهی کنید.

راه اندازی دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان

FOX SPORTS طی قراردادی به مدت 4 سال شریک رسانه ای اداره جهانگردی تایوان شده و برای اولین بار است که یک بعلاوه کمپین دیجیتالی ای را مدیریت می نماید. هدف فاکس اسپرت از این کار این است تا با فعالیت هایی که انجام می دهد دو تا کار را همزمان انجام دهد: اول اینکه مردم را به جهانگردی در این کشور تشویق کند و هم اینکه تبلیغ فعالیت های ورزشی ای مثل دوچرخه سواری داشته باشد. شما به عنوان جهانگرد هر چیزی که برای دوچرخه سواری در تایوان مورد احتیاجتان است مثل مسیرهای دوچرخه سواری به زبان انگلیسی، اطلاعات مورد احتیاج برای کرایه دوچرخه و همینطور نکات لازم برای این کار را می توانید در مرکز آنلاینی که برای این منظور راه اندازی شده ببینید و بدون سردرگمی و به راحتی از این امکانات و تسهیلات بهره ببرید. مطمئنا دوچرخه سواری در کشور زیبایی مثل تایوان لذت کوله گردی و طبیعت گردی را دوچندان می نماید و تجربه هایی ویژه و خاص را در طول سفر برایتان رقم می زند.

برای این دوچرخه سواری احتیاج به هر اطلاعاتی که داشته باشید فقط کافیست به وبسایت این مرکز بروید تا به جواب همه سوال هایتان برسید. با رفتن به این وبسایت بیشتر از همه برنامه های تاثیرگذاری را می بینید که فاکس اسپرت از آن ها حمایت می نماید. در این وبسایت، دوچرخه سواران معروف تایوان که با دوچرخه سواری انواع و اقسام ماجراجویی ها را در این کشور انجام دادند معرفی شده اند و مهمتر از همه اینکه فیلم ها و ویدئوهایی از این افراد گذاشته شده تا جهانگردان هم برای ماجراجویی و دوچرخه سواری در تایوان از این افراد الگو بگیرند. اگر شما هم دوچرخه سواری را دوست دارید و همواره در پی مقاصدی هستید که بگردد در آنجا گشت و گذار کرد امروز تایوان هم یکی از همان مقاصد است.

مطمئنا تماشای این فیلم ها حسابی شما را هم هوایی می نماید تا سری به تایوان بزنید و با این همه امکاناتی که ارائه شده ماجراجویی متفاوتی را بگذرانید. فقط کافیست کمی مهارت بدنی داشته باشید تا در مسیرهای طولانی دوچرخه سواری کم نیاورید و بتوانید ساعت های زیادی از روز را رکاب بزنید و از این همه طبیعت بکر لذت ببرید. البته پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه راهی تورهای دوچرخه سواری در تایوان شوید مقاصد بکر این سرزمین را بیشتر بشناسید تا دقیقا به همان جایی بروید که طبیعتش مورد علاقه شماست هر چند که تماشای فیلم های سایت می تواند یاری زیادی را در انتخاب مقصد سفرتان کند.

برای تجربه متفاوت چین به تایوان بروید این جزیره نیمه استوایی بزرگ کشوری با چشم اندازهای کوهستانی و شهرهای پیشرفته است. هرچند که شبکه حمل و نقل مناسب، دسترسی راحتی را به پارک های ملی و جاذبه های تاریخی و فرهنگی این کشور فراهم می نماید اما از این به بعد با این کمپین برای رفت و آمد در این کشور به گزینه دیگری فکر کنید: دوچرخه سواری. چه جهانگردی باشید که برای گذراندن تعطیلات به تایوان می روید و چه جهانگرد و جهانگرد حرفه ای باشید این سلبریتی ها می توانند جهانگردان و جهانگردان زیادی را تشویق به دوچرخه سواری در تایوان نمایند. کسی که این افراد مشهور را حمایت می نماید تا نقاط مختلف تایلند را دوچرخه سواری نمایند و فیلم هایشان را در سایت منتشر نمایند همین فاکس اسپرت است آن ها مکان های تازه تایوان را کشف می نمایند و فیلم آن را در سایت می گذراند تا جهانگردان را هر چه بیشتر برای طبیعت گردی در تایوان ترغیب نمایند.

به گفته مدیر کل اداره جهانگردی تایوان، با این برنامه چه دوچرخه سوار آماتور باشید و چه حرفه ای، تشویق می شوید تا تایوان را با دوچرخه بگردید. اداره جهانگردی تایوان به یاری فاکس اسپرت توانسته هیجان ماجراجویی های دوچرخه ای را به همه نشان دهد. این گروه های تاثیر گذار به خاطر وجود فاکس اسپرت به وجود آمده اند چون آن ها بودند که تجارب دوچرخه سواری افراد مشهور را جمع آوری کردند و آن ها را در سایت به همه نشان دادند. البته همکاری با اداره جهانگردی تایوان تنها فعالیت فاکس اسپرت نبوده و علاوه بر این آن ها فعالیت های تبلیغاتی گسترده ای را در شبکه های اجتماعی مختلف برای شناساندن این کمپین و وبسایت انجام می دهند تا همه جهانگردان به این سایت سر بزنند و با تماشا این همه تبلیغ برای دوچرخه سواری تشویق شوند.

ایم کمپین به وسیله 18 میلیون فالور پشتیبانی می گردد تا اداره جهانگردی تایوان بتواند جهانگردی در این کشور را هر چه بیشتر تقویت کند. به گفته فاکس اسپرت، تایوان از برترین مقاصد جهان برای ماجراجویی های دوچرخه ای است و آن ها از اینکه با اداره جهانگردی تایوان در حال تعامل هستند تا جاذبه های تماشایی این کشور را به همه نشان دهند کاملا راضی هستند. فاکس اسپرت با انجام این اقدامات در کوشش است تا خودش را به عنوان مخاطبی پرشور و وفادار که در عین حال فعالیت های خود را بر پایه ورزش پایه ریزی نموده نشان دهد.

منبع: الی گشت

به "راه اندازی دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید