دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کوئید 19 ترجمه و منتشر شد

به گزارش وبلاگ بیا ببین، با تلاش گروهی از دانشجویان گروه چینی دانشکده زبان دانشگاه تهران دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کوئید 19 (ویروس کرونای جدید) ترجمه و منتشر شد.

دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کوئید 19 ترجمه و منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بیا ببین، گروه چینی دانشکده زبان دانشگاه تهران دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کوئید 19 (ویروس کرونای جدید) را ترجمه و منتشر کردند.

این دستورالعمل نوشته استاد تمام دانشگاه فو دن شانگ های و ردیس کارگروه مقابله با کوئید 19 در شانگ های بوده و در آن به مطالبی همچون آشنایی با التهاب ریوی نای از ابتلا به کوئید 19 (کرونا ویروس جدید) در یک دقیقه پرداخته است.

همچنین در سرفصل های بعدی به نکات کلیدی در پیشگیری فردی همچون قرنطینه خانگی، استفاده از ماسک، دستکش، عینک محافظ، میکروب زدایی، شستن دست ها، سرفه، انتقال بیماری از راه مدفوع، نحوه استفاده از آسانسور، دستگاه تهویه هوا، نگهداری از حیوانات خانگی، و مرتبطین نزدیک پرداخته است.

گفتنی است؛ در فصل سوم این دستورالعمل به شیوه های پیشگیری از ابتلا به کوئید 19 در شرایط مختلف همچون اقامت در منطل، مشاهده بیمار در مجتمع های ساختمانی و حضور در محل کار اشاره شده است.

برای مشاهده این دستورالعمل اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کوئید 19 ترجمه و منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کوئید 19 ترجمه و منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید