خبرنگاران اسکار 2021 حضوری برگزار می شود

به گزارش وبلاگ بیا ببین، تهران- خبرنگاران- یکی از نمایندگان آکادمی اسکار با رد گزینه مراسم مجازی گفت: اسکار 2021 حضوری برگزار شده و به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود.

خبرنگاران اسکار 2021 حضوری برگزار می شود

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی وبلاگ بیا ببین از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، با وجود تداوم شیوع کرونا از اسکار مجازی خبری نیست و این مراسم به رسم همیشه حضوری برگزار شده و به صورت زنده از قاب تلویزیون پخش خواهد شد.

امسال به دنبال شیوع کرونا، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (اسکار) برنامه پخش تلویزیونی مراسم اسکار را دو ماه به تعویق انداخته و به 25 آوریل سال 2021 (5 اردیبهشت 1400) موکول کرد. به گفته منابع آگاه، آکادمی تاریخ برگزاری اسکار را عقب انداخت با این امید که سینماها در فصل بهار بازگشایی شده و فیلم های بیشتری بتوانند در این مراسم سالانه که برای تقدیر از بهترین فیلم های سال برگزار می شود، شرکت کنند.

با این حال اگرچه سینماها همچنان تعطیل هستند، اسکار همان اواخر بهار برگزار می شود تا متولیان این رویداد بتوانند آن را به روال سال های قبل به صورت زنده روی آنتن ببرند. اما این سوال ایجاد می شود که در سایه شیوع کرونا، دقیقا چند نفر اجازه حضور در سالن تئاتر 3 هزار و 400 نفره دالبی خواهند داشت، سالنی که هرساله میزبان مراسم اسکار است.

به گفته یک روزنامه نگار حوزه جوایز سینمایی، آکادمی اخیرا به سالن تئاتر دالبی سر زده تا همه گزینه های موجود را ارزیابی کند. هنوز از شیوه نامه های بهداشتی و مراقبتی تدوین شده برای شرکت در مراسم اسکار 2021 اطلاعاتی در دست نیست. کننده سالن تئاتر دالبی نیز از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است.

شیوع کرونا در جهان و قرنطینه و خانه نشینی ناشی از آن، ماه هاست که صنعت سینما و فیلمسازی را فلج کرده است. سالن های سینما تعطیل شده اند و پروژه های تولید متوقف. آکادمی اسکار در واکنش به این شرایط، ضرب الاجل شرکت در نودوسومین دوره این رقابت سینمایی را از 31 دسامبر (11 دی 99) به 28 فوریه 2021 (10 اسفند 99) موکول کرد و به فیلم هایی که در سرویس های پخش اینترنتی اکران شده بودند نیز اجازه نامزدی داد.

براساس آمار منتشر شده از سوی دانشگاه جان هاپکینز تا به امروز 13 میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده که از این میان نزدیک به 269 هزار نفر جان باخته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اسکار 2021 حضوری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسکار 2021 حضوری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید