جاذبه های گردشگری دانمارک

به گزارش وبلاگ بیا ببین، کشور دانمارک که در واقع پادشاهی دانمارک نام دارد، در شمال قرار گرفته است و نزدیک به 5 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد. مرکز دانمارک، شهر کپنهاگ است و مردم آن به زبان دانمارکی صحبت می نمایند. البته زبان های دیگری مانند آلمانی، گرینلندی و فارویی نیز در بعضی از قسمت های دانمارک رایج هستند. جاذبه های گردشگری کشور دانمارک بسیار متنوع اند و شامل آثار تاریخی و طبیعی بکری می شوند.

جاذبه های گردشگری دانمارک

گردشگران همواره علاقه زیادی به کشورهای اروپایی نشان می دهند، از همین رو کمتر توریستی وجود دارد که نداند دانمارک کجاست و یا از جاذبه های توریستی دانمارک اطلاعی نداشته باشد.

مردم این کشور در آخرین نظرسنجی ها، شادترین مردم جهان بوده اند. اختلاف عایدی در این کشور نسبت به بقیه کشورهای جهان کمتر است و مردم دانمارک به عنوان راضی ترین نیروی کار جهان شناخته می شوند. در مجموع مردم دانمارک از رفاه بسیاری برخوردارند و اوقات مناسبی را به سرگرمی و گردش اختصاص می دهند. شاید بتوان گفت همین مورد، از اصلی ترین عوامل پرطرفدار بودن جاذبه های تماشای دانمارک و در کل خود این کشور می باشد.

کشور دانمارک تاریخی غنی دارد و از نظر جغرافیایی نیز در منطقه ای جلگه ای و سرسبز قرار گرفته است. این کشور جاذبه های گردشگری فراوانی مانند باغ های تیوولی، سمبل پری دریایی کوچک، قلعه روزنبرگ، ساختمان آملیانبورگ، قلعه کرونبورگ و … دارد. شهر کپنهاگ یکی از زیباترین شهرهای اروپاست و معماری های نقاط مختلف آن شما را به یاد اروپای دوره رنسانس می اندازد.

دانمارک 5 استان و 98 شهر دارد که در هیچکدام از آنها کوه پیدا نمی گردد. این کشور به صورت مشروطه اداره می گردد و دارای پادشاه یا ملکه است. نخست وزیر در کشور قدرت زیادی دارد و به نوعی دست راست پادشاه یا ملکه محسوب می گردد.

منطقه ها روستایی از جاذبه های گردشگری دانمارک هستند که بسیار تماشای می باشند. مراتع سرسبز و دشت های وسیع و سبک زندگی روستایی دانمارک، یادآور کارتون های قدیمی مانند حنا دختری مزرعه هستند و نوعی حس نوستالژیک دارند. تماشا این زندگی روستایی و زیبایی های طبیعی اطراف شهرها از لذت بخش ترین قسمت های بازدید از این کشور است.

اطلاعاتی در خصوص کشور دانمارک:

زبان رسمی: دانمارکی

مذهب: مسیحی

نوع حکومت: پادشاهی مشروطه

جمعیت: حدود 5 میلیون 700 هزارنفر

مساحت: 43,093 کیلومتر مربع

واحد پول: کرون دانمارک (kr)

kr 6,35= $1

پیش شماره: +45

اختلاف زمانی با ایران: دو ساعت و نیم عقب تر

ویزا: احتیاج به ویزا دارد

برای مشاهده اطلاعاتی در خصوص جاذبه های شهرهای کشور دانمارک بر روی نام آنها در ذیل کلیک نمایید:

  • جاذبه های گردشگری کپنهاگ دانمارک
منبع: ای نشات

به "جاذبه های گردشگری دانمارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری دانمارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید