بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد

به گزارش وبلاگ بیا ببین، ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد.

بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد

احمد دیناری در مورد نقش حوزه سرمایه گذاری گردشگری خراسان رضوی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران اظهار کرد: با توجه به شعار روز جهانی جهانگردی در امسال با عنوان گردشگری و سرمایه گذاری های سبز، در نتیجه رویکرد هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نیز در حوزه سرمایه گذاری گردشگری بود.

وی اضافه نمود: تمام استانها با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت شهرداری ها، ظرفیت های سرمایه گذاری گردشگری استان خود را در این نمایشگاه ارائه کردند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی توضیح داد: بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری از کل کشور در این نمایشگاه ارائه شد که حدود 160 فرصت از این بین مربوط به خراسان رضوی بود. این فرصت ها در امسال با استفاده از ظرفیت دستگاه هایی مانند شهرداری ها، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی تهیه شده بود.

دیناری ادامه داد: بعلاوه 16 بسته سرمایه گذاری از طرف خراسان رضوی در این نمایشگاه معرفی گردید که علاوه بر آن برای این بسته ها موافقت اصولی بی نام نیز صادر شده بود. سازمان همیاری شهرداری های استان به وسیله موسسات توسعه گردشگری که زیر مجموعه خودش است، با شهرداری ها وارد تعامل شد و این شهرداری ها در حوزه استان به معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری گردشگری خود پرداختند.

وی گفت: در خلال برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، بعضی کارگاه های آموزشی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری از جمله کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات سرمایه گذاری گردشگری در ایران به وسیله معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی برگزار گردید.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اعلام کرد: بعلاوه همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، سمپوزیوم گردشگری سبز نیز برگزار گردید که برنامه ریزی های آن به وسیله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شد.

دیناری در پاسخ به این سوال که چه اندازه سرمایه به وسیله این نمایشگاه به وسیله اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی جذب شده، اعلام کرد: رویکرد این نمایشگاه ارائه ظرفیت ها بود و معمولا پس از آن جذب سرمایه اتفاق خواهد افتاد. پیش بینی می گردد بعضی از سرمایه گذاران به سمت فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری استان جذب شوند اما نمیتوان عدد دقیقی ارائه کرد.

وی در مورد 16 بسته سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت: بعضی از این بسته ها مربوط به بناهای تاریخی و تعدادی از آنها مجموعه های گردشگری داخل منطقه ها نمونه گردشگری مانند چالیدره هستند.

منبع: همگردی

به "بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالغ بر 1400 فرصت سرمایه گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید