بازی استراتژی Triangle Strategy پاییز امسال برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ بیا ببین، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که بازی استراتژی مثلث (Triangle Strategy) را پاییز امسال برای کامپیوتر عرضه خواهد کرد. این بازی بهار امسال برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی را کسب کند. به همین دلیل از حضور آن در کامپیوتر استقبال خواهد شد. همینطور اینکه استراتژی مثلث از طریق استیم (Steam) به فروش خواهد رسید.

بازی استراتژی Triangle Strategy پاییز امسال برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

در بازی استراتژی مثلث شما در قاره نورزلیا (Norzelia) حضور دارید. بازیکنان در این قاره باید سرنوشت 3 پادشاهی مختلف را معین کنند. این سه پادشاهی گلنبروک (Glenbrook)، آئسفراست (Aesfrost) و هیزانته (Hyzante) نام دارند. داستان بازی 30 سال پس از یک جنگ بسیار بزرگ جریان داشته و شما باید کرکتر اصلی به نام سرنوآ ولفورت (Serenoa Wolffort) و تیمش را هدایت کنید.

به طور کلی این بازی دارای عناصر نقش آفرینی زیادی هم هست. برای مثال شما باید فلسفه های مختلف را انتخاب کرده تا داستان بازی را شکل دهید. همینطور اینکه حدود 30 کرکتر مختلف در بازی وجود دارد که می توانید هر کدام را انتخاب کرده و در مبارزات از آن ها استفاده کنید. با ترکیب قابلیت های کرکترها شما می توانید به بهترین شکل مبارزه کرده و دشمنان را از بین ببرید. حتی می توان سطح کرکترها را نیز بالا برد تا قابلیت های بیشتری دریافت کنند.

بازی استراتژی مثلث در تاریخ 21 مهر برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. افرادی که این بازی را پیش خرید کنند از 10 درصد تخفیف بهره مند خواهند شد. همینطور اینکه نسخه دلوکس (Deluxe) این بازی دارای چندین آیتم مختلف است و یک بخش داستانی اضافه نیز دارد.

بازی استراتژی مثلث از عناوین بسیار خاص در همین سبک است. استفاده از عناصر نقش آفرینی در بازی باعث شده تا داستان آن بسیار مجذوب کننده باشد. اکثراً در عناوین استراتژی توجه کمتری به بحث داستان بازی می شود.این درحالی است که یکی از عناصر مهم استراتژی مثلث داستان و شخصیت های آن است. به همین دلیل افراد زیادی منتظر عرضه آن روی پلتفرم های دیگر مثل کامپیوتر بودند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی استراتژی Triangle Strategy پاییز امسال برای کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی Triangle Strategy پاییز امسال برای کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید