اپل تا خاتمه سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند

به گزارش وبلاگ بیا ببین، گزارش های رسانه ای پیش بینی می نمایند که شرکت اپل ممکن است تا انتها سال میلادی مک بوک جدیدی را عرضه نکند.

اپل تا خاتمه سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ می گوید که شرکت اپل قبل از انتها سال هیچ مک نوی عرضه نمی نماید.

این شرکت قصد داشت نسخه های نو M2 مک بوک پرو 14 و 16 اینچی را اوایل پاییز سال جاری معرفی کند؛ اما اپل میخواهد آن را در سه ماهه اول سال 2023 عرضه کند.

گورمن گفت: اپل در سال های اخیر به ندرت محصولات نوی را در ژانویه یا فوریه عرضه نموده است. بنابراین با توجه به تاریخچه اخیر اپل در عرضه مک های نو انتظار می رود که مک های نو در نیمه اول مارس معرفی شوند.

خبرنگار بلومبرگ به درخواست اخیر اپل برای دریافت شواهد پشتیبان اشاره نموده است که در اوایل این هفته، تیم کوک به تحلیلگران گفت که خط فراوری تعطیلات این شرکت انتخاب شده است.

لوکا مایستر، مدیر ارشد اقتصادی این شرکت نیز ادعای قویتری ارائه نموده است و اشاره می نماید که انتظار دارد عایدی مک در دسامبر به اندازه قابل توجهی کاهش یابد که بخشی از آن به علت عدم وجود مک بوک پرو های نو برای افزایش فروش است.

مک بوک پرو نو از طراحی مشابه مدل های فعلی 2021 برخوردار است. تغییر اصلی که اپل در نظر گرفته گنجاندن چیپست های نو M2 Pro و M2 Max است.

در حالی که کاربران اپل قبل از انتها سال انتظار سخت افزار بیشتری از این شرکت ندارند، این شرکت همچنان روی نرم افزار نو کار می نماید.

گورمن گفت که iOS 16.2 و iPadOS 16.2 تا اواسط دسامبر وارد بازار می شوند. این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش به روز رسانی ها در بین توسعه دهندگان است.

منبع: الیوم السابع

وبلاگ بیا ببین علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اپل تا خاتمه سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل تا خاتمه سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید