رونالدو از یوونتوس جدا می گردد

به گزارش وبلاگ بیا ببین، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس قصد ترک تورین در این تابستان را دارد.

رونالدو از یوونتوس جدا می گردد

به گزارش وبلاگ بیا ببین، کریستیانو رونالدو که اخیراً با آرای طرفداران یوونتوس به اسم ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل 21-2020 معرفی گردید و با 29 گل زده اسم برترین گلزن فصل اخیر سری A ایتالیا را هم از آن خود کرد، در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید؛ رونالدوی 36 ساله به هم تیمی هایش گفته است که میخواهد در این تابستان از جمع راه راه پوشان تورین جدا گردد، این در حالی است که او یک سال دیگر با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد.

مهاجم پیشین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید اخیراً با خاتمه یافتن فصل 21-2020 سری A، پیامی در حساب کاربری رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد که می تواند نشانه ای از جدایی او از یوونتوس تلقی گردد. او نوشت: به هدفی که برای خود در بدو ورودم به ایتالیا در نظر گرفته بودم، رسیدم.

روزنامه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید هفته پیش با انتشار گزارشی مدعی شده بود، مدیران باشگاه منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو تماس گرفته اند و احتمال بازگشت او به اولدترافورد را مورد بحث قرار داده اند.

برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکست طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان یاری کند.

رونالدو تا به امروز در 133 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 101 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رونالدو از یوونتوس جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو از یوونتوس جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید