حذف محدودیت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ

به گزارش وبلاگ بیا ببین به نقل از انگجت، مایکروسافت می گوید چت های طولانی تر را ممکن می نماید و این کار را با توسعه چت ها به شش نوبت در هر جلسه (از پنج نوبت) و 60 چت در روز (از 50 چت) آغاز می نماید.

حذف محدودیت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ

این شرکت افزوده سقف روزانه تعداد چت ها به زودی به 100 چت افزایش می یابد و جستجوهای منظم دیگر در این مجموعه منظور نمی شوند. مایکروسافت امیدوار است بدین شیوه با ممکن شدن مکالمات طولانی مسائل زیادی ایجاد نشود. در واقع این شرکت در کوشش است بازگشت مسئولانه به گپ های طولانی با هوش مصنوعی را ممکن کند.

این غول فناوری بعلاوه در حال برطرف این نگرانی است که هوش مصنوعی بینگ ممکن است در پاسخ ها بیش از حد پر حرفی کند. یک آزمون آینده در بینگ به شما امکان می دهد لحنی را انتخاب کنید که دقیق (یعنی پاسخ های کوتاه تر و دقیق تر)، خلاقانه (طولانی تر) یا متعادل باشد. بنابراین اگر فقط به حقایق علاقه مند هستید، لازم نیست برای دریافت آنها متن زیادی را مرور کنید.

مایکروسافت قبلاً گفته بود پیش بینی نمی کرد کاربران از چت های طولانی تر Bing AI به عنوان تفریح و ابزاری برای شیطنت استفاده نمایند و بعضی محدودیت ها کوششی برای ایجاد تعادل و مفید کردن مصاحبه با هوش مصنوعی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حذف محدودیت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف محدودیت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید