تصویر نادیده از یک بحران 10 ساله به روایت مستند چرا سوریه؟

به گزارش وبلاگ بیا ببین، مستند سینمایی چرا سوریه؟ به کارگردانی وحید فراهانی با موضوع روایتی متفاوت از بحران و جنگ سوریه در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی خواهد شد.

تصویر نادیده از یک بحران 10 ساله به روایت مستند چرا سوریه؟

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بیا ببین، مستند چرا سوریه؟ روایتی است از دریچه ای متفاوت به بحران و جنگ سوریه، که تا به حال در رسانه های بین المللی حرفی از آن بازگو نشده و کمتر به آن پرداخته شده. این فیلم مستند به دنبال کشف چرایی اهمیت سوریه برای کشور های دنیا و نقش آن ها در این بحران ده ساله می رود.

کارگردانی مستند سینمایی چرا سوریه؟ را وحید فراهانی برعهده داشته است و برای ساخت این مستند چندین سفر به سوریه صورت گرفته و با افراد مختلفی درباره زوایای مختلف بحران ده ساله سوریه در منطقه خاورمیانه و دلایل بوجود آمد این بحران از زاویه ای نادیده صحبت شده است.

سایر عوامل این مستند عبارتند از:پژوهشگر: وحید فراهانی- روح الله بیگدلی، مدیر فراوری: سید مجتبی حسینی، تصویربردار هوایی: مشخص احمدی، تدوینگر: وحید فراهانی، نویسنده: مهدی نعمت الهی، گوینده انگلیسی: حسن توکلی.

مستند سینمایی چرا سوریه؟ تهیه شده در سازمان هنری رسانه ای اوج است و پیش بینی می گردد نخستین نمایش آن در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصویر نادیده از یک بحران 10 ساله به روایت مستند چرا سوریه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر نادیده از یک بحران 10 ساله به روایت مستند چرا سوریه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید